unosan biznis

S Bradom na kavi: ‘Starite, postajete mrzovoljniji, a udobnost postaje važnija‘

Najzgodniji holivudski samac zvijezda je svjetske kampanje luksuznog talijanskog brenda: njegovo seksepilno guštanje u finoj kavi od personalizirane mješavine svježe prženih zrna i ljubav prema motorima podiže broj otkucaja srce ustreptalih obožavateljica.

- Starite, postajete mrzovoljniji, a udobnost postaje važnija… - tvrdi pretjerano samokritični Brad Pitt, zvijezda reklamne kampanje talijanske tvrtke De'Longhi poznate po luksuznim aparatima za kavu, pojašnjavajući zašto mu toliko znače opuštajući trenuci kod kuće kad polako ispija omiljeni cappuccino. S početkom rečenice koji se odnosi na njegov izgled, rijetke bi se žene složile jer 57-godišnji holivudski glumac nikad nije izgledao bolje. Da kojim slučajem reklamira vino, a ne pripravu kave u De'Longhi aparatu od samo za njega pripravljene mješavine svježe prženih zrna brenda Perfetto, obožavateljice bi vjerojatno ustvrdile da je Brad, čije su bore na licu vidljive tek kad se nasmiješi, još uvijek zanosan muškarac kojem godine daju posebnu privlačnost, poput biranih arhivskih kapljica.

Čitajte i: Brad Pitt potpuno razočaran! Sudac koji je presudio u njegovu korist u sporu s Angelinom naprasno uklonjen sa slučaja

Čitajte i: Vinski biznisi poznatih: Sarah Jessica Parker i Cameron Diaz proizvode rosé, a Jay-Z ima luksuzan šampanjac

Da stvar po ženska srca bude gora, reklamni spot čija je svjetska premijera bila 2. rujna, vrlo je realističan jer je njime popraćeno ono što glumac doista voli u stvarnom životu. Strastven je kavopija i ljubitelj motora, pa je spot iza kojeg stoje redatelj Damien Chazelle, snimatelj Linus Sandgren i skladatelj Justin Hurwitz, kreativna ekipa koja je surađivala u nagrađivanom filmu „La La Land”, vrlo realističan što ga izdvaja iz uniformiranih reklama s holivudskim zvijezdama. Počinje Pittovom vožnjom na motoru do dućana u kojem se prodaju personalizirane mješavine kave. Na putu do doma glumac (koji je, dakako, ambasador brenda luksuznih aparata za kavu De'Longhi), svraća na benzinsku postaju, toči gorivo i potom se još malo vozi opustjelim autoputom uz bajkovite kalifornijske plaže. Taman kad se gledateljice užive u očaravajući prizor, Brad dolazi kući i priprema si kavu. Polako je ispija iz staklene čaše za kavu, smiješi se kako samo on umije i kao da poziva ustreptale obožavateljice da mu se pridruže.

image
DE‘LONGHI/BACKGRID/BACKGRID UK/PROFIMEDIA

Čitajte i: Saga kojoj nema kraja! Angelina Jolie i Brad Pitt ponovno su se našli pred sudom

Stvar je u detaljima

- Za mene kava nije samo piće. Stvara veze, omogućuje vam da urezujete trenutak za sebe; zastati i uživati u trenutku – izjavio je glumac za magazin People uoči premijere reklame. Na upit zašto je izabrao baš tu talijansku tvrtku, objasnio je da mu se sviđa što posvećuju posebnu pažnju detaljima, što je odlika nenametljivog luksuza, čemu i sam teži.

- Nisam tip koji voli blještavilo. I moj odjevni stil usmjeren je prema pažljivom isticanju detalja. Ne želim izgledati razmetljivo, ali ako priđete blizu, primijetit ćete ih. Važni su mi ti detalji. Previše je iscrpljujuće pratiti trendove – otkrio je u povodom premijere spota u razgovoru za Esquire, dodajući da prednost daje jednobojnim, kvalitetno izrađenim odjevnim komadima s jedva uočljivim luksuznim detaljima. Pa tko ih vidi, super, a ako prođu nezamijećeni, ne razbija si time glavu.

image




DE‘LONGHI/BACKGRID/BACKGRID UK/PROFIMEDIA

Otkrio je i detalj da se kod snimanja reklama (posljednjih godina promovirao je satove Rolex, Chanel mirise za muškarce te odijela Brioni, op.a.), grozi jumbo plakata. Ne pristaje snimati kampanje koje ih uključuju, ali kada je bio mlad i nepoznat to mu nije bio problem. Na početku karijere snimio je ne baš inventivan spot za Pringles, a ni spot za energetsko piće Roots – u što se upustio poslije uspjeha s filmom „Klub boraca”, ne ostavlja bog zna kakav dojam. S vremenom je njegov pristup unosnom poslu bez kojeg ne mogu ni najveća holivudska imena postao profinjeniji i zreliji, a naposljetku je prerasao u umjetnost u kojoj podjednako uživaju i slavni glumac, koji se očito zabavljao snimajući za De'Longhi, te njegove obožavateljice.

Linker
20. travanj 2024 05:03