Ni poodmakla trudnoća s trećim djetetom (sa suprugom Cashom Warrenom ima dvije kćerke – devetogodišnju Honor Marie i sedmogodišnju Haven Garner) nisu spriječile glumicu da iz Los Angelesa stigne u New York i s Harryjem Kargmanom, osnivačem i direktorom tvrtke Kargo za mobilno oglašavanje te Neilom Blumenthalom, utemeljiteljem naočala Warby Parker održi predavanje na temu "Kako izgraditi brend u doba mobilne tehnologije" u sklopu Tjedna oglašavanja u Velikoj Jabuci.
- Sve što dotaknete u vašem domu ne smije biti otrovno, nego zdravo, korisno, lijepog dizajna i pristupačne cijene. To je ono što nudimo u tvrtki Honest, jer su ljudsko zdravlje i kvaliteta života na prvom mjestu. A sve je počelo kada sam u prvoj trudnoći dobila jaku alergijsku reakciju. Jako sam se bojala za bebu, pogotovo što sam veliki dio djetinjstva provela u bolnicama liječeći se od upala pluća i astme. Mama me savjetovala da izbjegavam sredstva za čišćenje, jer imaju štetne kemikalije, no sve je oko mene bilo "opasno" za zdravlje: kreme, parfemi, sapuni, deterdženti…Tražila sam rješenje i rodila se ideja da bih ja to mogla nešto novo i zdravo ponuditi tržištu (što je moj suprug proglasio totalnom ludošću), pa sam tri godine istraživala i proučavala razne proizvode, kontaktirala laboratorije i znanstvenike, sve dok 2011. nisam odlučila pokrenuti Honest – ispričala je glumica, čija tvrtka raste i širi se nevjerojatnom brzinom: počeli su sa 17 produkata 2012., a lani su plasirali 83 nova proizvoda (17 za njegu kože i 66 iz dekorativne kozmetike). Zbog novog biznisa Alba je glumačku karijeru stavila sa strane, a to što je slavna osoba nimalo joj nije olakšalo pokretanje novog brenda.
- Počelo je s dobrom idejom i godinama pripreme, no uz sreću i dobar tajming presudni su pravi ljudi u timu. A to imam i zbog toga sam sretna. Nisam se vodila za zaradom, jer sam odrasla vrlo skromno u obitelji koja se često selila i moji su roditelji radili po tri posla da bi mene i brata školovali. Najvažnija mi je kvaliteta proizvoda i da ga ljudi prihvate, a za razliku od početaka, kada smo bili prisutni samo u lancima poput Targeta i CVs- a, sada je dosta lakše prodavati preko društvenih mreža i raznih aplikacija. Morate biti jednostavni, brzi i s kratkom ciljanom porukom kada stavljate post na Instagram ili Facebook, jer ljudima pažnja popusta nakon sedam sekundi – otkrila je glumica, posebno ponosna što proizvodi njezine tvrtke nose oznaku "sigurnih proizvoda".