Predmet želje

Tenisice koje svi žele, ali ih ne mogu kupiti

New Balance je cool marka čije se tenisice prodaju po razumnim cijenama dok ih ima, nije masovan niti to želi biti.

Odnos snaga među brendovima u svijetu tenisica značajno se mijenja. Ukratko, nova sezone jesen-zima 2022. - 2023. bit će u znaku marke New Balance, spoja vrlo kvalitetne izrade kojom dominira posvećenost detaljima i činjenice da nisu razvikane kao druge tenisice.

Adidas ‘tri crte‘ ostaje klasik s kojim ne možete pogriješiti, proći će i Nike premda ga svi imaju. Ali, najpoželjnije tenisice sezone imaju oznaku koja je donedavno prolazila ispod radara masovnih konzumenata. Radi se o omiljenoj sportskoj obući francuske modne ikone Jeanne Damas, osnivačice modne i kozmetičke marke Rouje čiji je izgled i ukus francuski Vogue proglasio utjelovljenjem pariškog chica. Poznato je da se oni ne razbacuju komplimentima: kad insajderica poput nje ne izlazi iz svojih sivih ‘njubalansica‘, vrijeme je da ih i vi nabavite.

image
J.M. HAEDRICH/SIPA PRESS/PROFIMEDIA

Cijene se uglavnom kreću od 750 do 1200 kuna, brend nije masovan i time se ponose. Ne žele biti sveprisutni, dovoljno im je što su omiljena marka sportske obuće holivudskih zvijezda poput Zoe Kravitz, Timothéeja Chalameta, Chrisa Pinea te manekenke Gigi Hadid, kao i činjenica da im je prodaja od 2021. porasla nevjerojatnih 100 posto!

image

Hailey Bieber

LESE/RMBI/BACKGRID/BACKGRID USA/PROFIMEDIA

Zašto su ‘njubalansice‘ toliko tražene? Nikad nisu bile dio hip hop kulture, što im diže ugled među istinskim (čitaj profinjenijim) modnim poznavateljima. Njihov potencijal prepoznale su modne kuće Auralee i Mowalola (linija za muškarce) na nedavnom njujorškom Tjednu mode, zbog čega su te tenisice još više cool, piše modni portal Highsnobiety.

Brend New Balance pristupa izradi sportske obuće pristupa s pozornošću kao da je riječ o ‘flagship‘ obući za posebne prilike: od kvalitetnog materijala do tehničke podrške kupcima. Pritom ne žele svake sezone izbacivati puste nove modele – zbog post pandemijskih problema s distribucijom smanjili su lepezu modela. Time su njihove tenisice pod svima znanim rednim brojevima postale još poželjnije.

image

Katie Holmes

ULICES RAMALES/BACKGRID/BACKGRID USA/PROFIMEDIA ULICES RAMALES/BACKGRID/BACKGRID USA/PROFIMEDIA

Australski kolekcionar tenisica i modni stručnjak Lucas Blackman kaže: "Marka i dalje ima zagarantiranu kvalitetu izrade. Nisu posustali otkad su postali traženi dok kvaliteta drugih marki i dalje opada”. Dodaje da su im cijene normalne zbog pametnih marketinških poteza i partnerskih odnosa s lokalnim distributerima. Danas su dio modnog mainstreama, dostupne svakome tko ih stigne nabaviti prije nego što se rasprodaju.

Linker
19. travanj 2024 09:27