Prilagođen baš svima

U Hrvatsku stigao grooming brend sa stavom: Ivan Šarić sjeo je u ‘vruću stolicu‘ i među prvima ga isprobao

Brend nastao potaknut znanjem i umješnošću nekih od vodećih svjetskih barbera predstavljen vodećim domaćim barberima te frizerima.

Jučer je u društvu vodećih domaćih barbera te frizerskih salona predstavljen novi must-have grooming brend, STMNT čije proizvode supotpisuju neka od vodećih svjetskih imena modernog barberinga. Unutar kompleksa Katran, STMNT je svim prisutnima potvrdio zašto je upravo stav glavno obilježje ovog brenda.

Kroz interaktivnu prezentaciju, barberi iz jednog od najpoznatijeg zagrebačkog barber shopa, Gospon Fulir, Matija Ptic, Edi AKA Manu Panic i Jack Synthetic AKA Marino te Saša Pušenjak, vlasnik frizerskog salona Sasha, pokazali su najpopularnije muške modele frizura, tehnike šišanja ali i sve načine kako, uz pomoć novih STMNT proizvoda, stilizirati mušku kosu.

image
Predstavljanje STMNT grooming brenda.
PROMO

U društvu poznate novinarke i voditeljice, Martine Validžić, Ivan Šarić, Ivan Vukušić i Igor Barberić među prvima su imali priliku isprobati nove proizvode kreirane od strane vodećih svjetskih barbera.

Prilagođen svakom pojedincu

Muška njega odavno je dobila novo značenje, a u moderno doba odlasci kod frizera i održavanje kose te brade pretvorili su se u svakodnevnu rutinu. STMNT je sukreiran od strane vodećih svjetskih barbera koji su prije svega bili inspirirani stavovima i vjerovanjima za koje se zalažu.

Čitajte i: Idealni make-up trikovi za vjenčanja na otvorenom! Uz ovih nekoliko savjeta šminka će biti postojanija i - efektnija

image
Predstavljanje STMNT grooming brenda.
PROMO

Kreirali su brend koji je prilagođen svakom pojedincu, bilo da ste frizer ili muškarac koji traži idealne proizvode za sebe. Bitno je da imate stav i da stojite iza njega.

STMNT je jedinstven brend koji nadilazi proizvod; STMNT je brend koji ima svrhu. Brand čiji proizvodi izgledaju dobro. Mirišu dobro. Dizajnirani su da izgledaju oštro. Dizajnirani za kreiranje izjava.

image
Predstavljanje STMNT grooming brenda.
PROMO

Sukreatori STMNT proizvoda, neki od začetnika modernog barberstva, su Julius Arriol, Sofie Pok i Miguel Gutierrez koji su se prilikom osmišljavanja linija s njihovim potpisom inspirirali jasnim stavovima, ljudima koji se zalažu za svoja vjerovanja, zajednicom koja je spremna za promjene nabolje i koja je autentična.

U skladu s tim, samo događanje održano je u sklopu kompleksa Katran, u Chinatown@wolf street-u kojeg upravo karakterizira autentičnost, zanimljivi detalji i industrial stil koji se savršeno uklopio u cijelu priču.

image
Predstavljanje STMNT grooming brenda.
PROMO

Atmosfera barber svijeta dodatno je dočarana kroz tematske barber & tattoo sekcije – na jednom je mjestu bilo moguće uroniti u STMNT svijet, upoznati vrhunske grooming & hairstyle edukatore, a pritom se i dobro zabaviti.

Čitajte i: Od kamenica do svile: Ovo je šest ključnih savjeta profesionalaca za sve one koji žele pustiti dugu i zdravu kosu

Troje sukreatora dalo je svoj identitet u svaki aspekt STMNT-a kreirajući tri prepoznatljive osobne i visoko izvedbene styling kolekcije koje odgovaraju životnom stilu muškarca koji drži do sebe. Uz styling kolekciju, kreirana je i kolekcija STMNT njege kao nadopuna i nadogradnja svakodnevne rutine za ubrzana i laka rješenja. STMNT njega posebno je razvijena za njegu svake kose i brade, a formula visoke učinkovitosti proizlazi iz aktivnog ugljena za pročišćavanje i mentola za dodatni svježi i čisti osjećaj.

Više informacija o samom brendu te proizvodima dostupno je na službenoj stranici brenda.

Linker
16. travanj 2024 09:36