Njihovi favoriti

Kozmetika dostojna plemstva: Beauty proizvodi po ukusu Kate i Meghan

Članovi kraljevskih obitelji rijetko otkrivaju koje brendove šminke i parfema koriste, no te informacije uvijek pronađu svoj put do javnosti.

Britanska parfemska kuća Penhaligon‘s sredinom kolovoza lansirala je Highgrove Bouquet, mirisnu kreaciju nadahnutu vrtovima što okružuju Highgrove, omiljenu rezidenciju donedavnog princa Charlesa, koji je u međuvremenu, nakon smrti njegove majke, legendarne Elizabete II., postao kralj. Premda bi malo tko Charlesa nazvao trendseterom, upravo je on potaknuo Penhaligon‘s da kreira uniseks miris koji promiče održivost - vodeći ovosezonski trend u parfemskoj industriji. Highgrove Bouquet nastao je pomoću napredne headspace tehnologije kojom se iz zraka "hvataju" prirodne mirisne molekule što ih izlučuju biljke te se vjerno "kopiraju" u laboratoriju. Na taj način smanjuje se potreba za uzgojem bilja i iscrpljivanjem tla, a zadržava se izvorni mirisni štih. Charles je kao poznati zagovornik zaštite okoliša inzistirao na tome da i parfemska ambalaža bude maksimalno održiva, uključujući kutije od recikliranog kartona s otiskom od organske tinte te biorazgradivi celofan. Deset posto od prodaje parfema ide u Charlesovu zakladu za promicanje održivosti.

image

Highgrove Bouquet održivi parfem nadahnut vrtovima kralja Charlesa III. EdP 100 ml, 175 €,
Penhaligons.com, PENHALIGON‘S

PRESS

Njegova majka vjerojatno je odobravala taj pothvat, jer još od 19. stoljeća Penhaligon‘s ima prestižnu oznaku Royal Warrant koju britanski dvor dodjeljuje tvrtkama kao priznanje za doprinos domaćoj proizvodnji, ali i kao svojevrsnu "punomoć" da su proizvodi dovoljno kvalitetni za kraljevsku obitelj. Nositelji oznake Royal Warrant nisu nužno britanski - primjerice, među najpoznatijim kozmetičkim primjerima su francuski brend Clarins i američki brend Elizabeth Arden čije je proizvode kraljica Elizabeta II. koristila još od polovice prošloga stoljeća.

Kraljevski status među parfumerima ima i Floris London čiji korijeni sežu do 18. stoljeća. Poznata je priča da je pokojna kraljica često koristila neke njihove mirise, premda nikad nisu obznanili koje točno. Floris London je proljetos, u čast Elizabetina platinastog jubileja, odnosno sedamdeset godina na tronu, lansirao parfem Platinum 22 nadahnut vrtovima uz Buckinghamsku palaču.

image

Platinum 22 parfem u povodu kraljičina platinastog jubileja, EdP, 100 ml, 230 €, FlorisLondon.com, FLORIS LONDON

PRESS

Među znakovitim primjerima kraljičina dalekosežnog utjecaja u industriji ljepote jest i počasna titula dame koju je 2020. dodijelila Pat McGrath. Proslavljena britanska vizažistica jamajčanskih korijena više od dva desetljeća radi s najpoznatijim modnim kućama, osnivačica je jednog od vodećih brendova dekorativne kozmetike današnjice - Pat McGrath Labs - a kreirala je make-up i za hit-seriju "Bridgerton", nadahnutu britanskom aristokracijom. Ukratko, Elizabeta II. je i u svojim devedesetima stigla pratiti što radi moderna beauty industrija.

Neizbrisiv trag ostavila je i pokojna princeza Diana. Penhaligon‘s je profitirao i na povezanosti s njome - navodno joj je njihov parfem Bluebell bio među najomiljenijima te je i danas bestseler. Premda su dobro poznate nekadašnje trzavice između Elizabete i njezine snahe Lady Di, manje je znano da je Diana baš kao i kraljica rado koristila kozmetiku Clarins. Njezin stil bio je mnogo glamurozniji od kraljičina, no i Diana je na svoj način bila minimalistica, usvojivši decentan make-up i kratku frizuru kao svoj zaštitni znak.

Slično je i sa suprugama Dianinih sinova, Kate Middleton i Meghan Markle. Premda se u medijima stalno zakuhavaju njihova neslaganja, zanimljivo je da pri uljepšavanju navodno imaju dosta toga zajedničkog. Primjerice, obje su bliske s Bobbi Brown, pokretačicom istoimenog američkog brenda dekorativne kozmetike. I jedna i druga se, navodno, gotovo uvijek same šminkaju i vrlo su vješte u tome, baš kako se govorilo i za pokojnu kraljicu. Vole se njegovati proizvodima na bazi prirodnih ulja pa su neki brendovi to dobro iskoristili - počevši od londonskoga Beuti Skincare, čija osnivačica Leila Aalam tvrdi da je Kate svojedobno preporučila Meghan Beutijev noćni eliksir za blistav ten i da su ga obje nastavile koristiti. Nitko to nije potvrdio, ali ni opovrgnuo, pa Beuti još i danas uvrštavaju u medijske "top liste" najpoželjnijih proizvoda kraljevskih influencerica.

image

Kraljica Elizabeta

TIM GRAHAM TIM GRAHAM PHOTO LIBRARY VIA GET

KRALJICA ELIZABETA II.

Pokojna vladarica nikad nije otkrivala koje proizvode koristi, no poznato je da je Clarins kreirao posebnu nijansu ruža za njezinu krunidbu 1953. Navodno su joj do kraja života bile omiljene Clarinsove kreme i kompaktni puder. Zna se i to da je dugo koristila kozmetiku Elizabeth Arden, ali tvrtka je to samo šturo potvrdila - nagađa se da je riječ o njihovim ruževima i legendarnoj kremi Eight Hour. Također kruži priča da je kraljica više od tri desetljeća lakirala nokte Essie lakom u nježnoružičastoj nijansi Ballet Slippers. Navodno je koristila i sapune Yardley London te proizvode za njegu i kupanje Molton Brown - oba brenda imaju kraljevsku Royal warrant oznaku.

image

Princeza Diana

ALBERTO PIZZOLI SYGMA VIA GETTY IMAGES

PRINCEZA DIANA

Lady Di obožavala je parfeme - njezina nekadašnja vizažistica Mary Greenwell tvrdi da su joj oni bili obvezan "finiš" nakon dotjerivanja, a prije izlaska iz kuće. Osobito je voljela Houbigant Quelques Fleurs l‘Original od ruže, tuberoze i jasmina, kojim se namirisala i na svom vjenčanju, te Penhaligon‘s Bluebell nadahnut proljetnom šetnjom šumom.

Diana je rado koristila By Terry Baume De Rose za usne koji u gotovo neizmijenjenom izdanju postoji i danas, baš kao i Clarins Multi-Active dnevnu kremu. Dianin nekadašnji puder Max Factor Sheer Genius danas ima sličnu moderniziranu verziju Miracle Second Skin, a najnovija nasljednica nekadašnje Dianine maskare Lancôme Keracils je Le 8 Hypnôse.

image

Kate Middleton

TIM ROOKE/SHUTTERSTOCK

KATE MIDDLETON

Donedavna vojvotkinja od Cambridgea, a sada princeza od Walesa, često se spominje kao ljubiteljica šminke Bobbi Brown. Pročulo se i to da joj je među najdražim mirisima Jo Malone London Orange Blossom.

Navodno već godinama koristi njegujuće ulje od šipka novozelandskog brenda Trilogy - čim se počelo o tome šuškati, taj proizvod postao je svjetski hit. Također se govori da je Kate dugogodišnja poklonica švicarske kozmetike Karin Herzog. Za kosu navodno koristi zaglađujući šampon Kérastase Bain Oléo-Relax.

image

Meghan Markle

STEPHEN LOCK/CPNA POOL/SHUTTERST

MEGHAN MARKLE

Vojvotkinju od Sussexa često povezuju s američkim kozmetičkim brendom Tatcha čije proizvode već godinama koristi. Na spomen Meghan često "iskače" i ruž Olivia Palermo Beauty, olovka za oči MAC Eye Kohl, RMS Beauty highlighter, tekući puder Armani Beauty Luminous Silk Foundation te ulje za kosu Leonor Greyl. Posebna je priča ulje čajevca The Body Shop Tea Tree Oil koje Meghan navodno obožava za smirenje kože.

01 - Modified: 2022-09-15 20:00:00 - Feat.: 0 - Title: Prada predstavila novi ženski miris ‘Paradoxe‘, a kampanju je režirala Emma Watson 02 - Modified: 2022-09-11 05:00:00 - Feat.: 0 - Title: Beauty favoriti Marilyn Monroe: Obožavala je Chanel 5, a savršen ten postizala je vazelinom 03 - Modified: 2022-09-19 09:31:00 - Feat.: 0 - Title: Kate se susrela s prvom damom Ukrajine: Modnim odabirom odala počast Diani
01 - Modified: 2022-09-15 20:00:00 - Feat.: 0 - Title: Prada predstavila novi ženski miris ‘Paradoxe‘, a kampanju je režirala Emma Watson 02 - Modified: 2022-09-11 05:00:00 - Feat.: 0 - Title: Beauty favoriti Marilyn Monroe: Obožavala je Chanel 5, a savršen ten postizala je vazelinom 03 - Modified: 2022-09-19 09:31:00 - Feat.: 0 - Title: Kate se susrela s prvom damom Ukrajine: Modnim odabirom odala počast Diani
Linker
19. rujan 2022 11:33