TIFFANY & CO. Eau De Parfum Intense Edp 50 ml (880 kn)
PREDOZIRANI MIRISIMA

27 najuzbudljivijih parfema ovog proljeća: Snažne i odvažne note koje nećete moći zaboraviti

Možda recesija zaista ponovno prijeti mnogim europskim ekonomijama, no u parfemskoj industriji usporavanja nema: za ovo proljeće procvale su mnoge nove cvjetne kompozicije, a neke od njih potiču proizvodnju feromona i tako naglašavaju vašu seksualnu privlačnost

Uoči proljeća može se očekivati da će glavnu riječ u parfemima voditi cvjetne note, no u mnogima od mirisnih kreacija koje pristižu na tržište cvijeće je samo naizgled u glavnoj ulozi. Dakako, ima ga mnogo - od gotovo nezaobilaznog jasmina, nerolija i ruže do nota koje se najviše pojavljuju baš u proljeće, poput đurđice, ljubičice, jorgovana i cvjetova voćaka: trešnje, breskve, šljive...

Ipak, parfemska industrija nastoji se odmaknuti od stereotipne cvjetne priče. Da mirisne kompozicije ne bi bile monotone, često dobivaju takozvani chypre karakter, tako što se u njih dodaju “reskije“ note poput hrastove mahovine i smrekinih bobica. U drugom slučaju cvijeće ipak ostaje dominantno, ali na način da se kombiniraju “mekše” i “oštrije” note. Primjerice, u Guerlainovu novom parfemu Mon Guerlain Bloom of Rose prožimaju se ruža, vanilija, neroli i lavanda. U promotivnoj kampanji utjelovljuje ga filmska zvijezda Angelina Jolie (43) koju je Guerlain odabrao upravo zato što se iza njezine “cvatuće” ljepote skriva mnogo više - snaga, odvažnost, svestranost.

Guerlain
Angelina Jolie u novoj kampanji za novi Mon Guerlain

Među parfemskim novitetima moderno je i probijati granice do krajnosti. Neki obećavaju hipnotički učinak - Yves Saint Laurent Black Opium Eau De Parfum Intense prožet je notom plavog apsinta, pića koje je poznato po halucinogenom djelovanju.

- U liniji parfema Black Opium najviše volim notu kave, jer sam strastveni kavopija i u svakom novom gradu prvo tražim - dobar kafić. Međutim, kombinacija s plavim apsintom posebno me oduševila jer je magnetski privlačna i nikoga ne ostavlja ravnodušnim - kaže glumica Zoë Kravitz (30), zaštitno lice parfema Black Opium Eau de Parfum Intense.

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald - UK Film Premiere, Leicester Square, London UK, 13 November 2018, Photo by Brett D. Cove

Pictured: Zoe Kravitz,Zo? Kravitz, Image: 395946117, License: Rights-managed, Restrictions: -ALLCOUNTRY, Model Release: no, Credit line: Profimedia, Splash - aktivní
Profimedia, Splash - aktivní
Glumica Zoë Kravitz, stilska ikona milenijalki i zaštitno lice kuće YSL, sugerirala je apsint kao sastojak nove formule njihova Black Opiuma

I glumica Eva Mendes (44) ima svoju priču o neodoljivom mirisu - ona je pak ambasadorica Avonova parfema Eve Truth EDP “s ekskluzivnim mineralnim sastojkom koji pojačava njegov magnetizam”. Neki pak pozivaju na slatki grijeh - Tom Ford Lost Cherry miriše na griotte, Roberto Cavalli Florence Amber odiše medom, Zadig & Voltaire This Is Her! No Rules ima neobičnu notu kesten pirea, a Montale Sweet Flowers podsjeća na šećernu vunu.

Eva Mendes, zaštitno lice Avonova mirisa Eve Truth

No sudeći prema velikom broju parfema koji ga sadrže, najveća je “zvijezda sezone” bijeli mošus. Sintetička je to inačica mošusa koja se pokazala vrlo “zahvalnom” parfemskom bazom pa je i inače gotovo nezaobilazna. Sada je mošus dobio još veći zamah jer su ga mnogi “reinterpretirali”, počevši od Narcisa Rodrigueza (For Her Pure Musc), Chanela (Chance Eau Tendre Eau de Parfum) i Lancômea koji za svoj novi La Nuit Trésor Musc Diamant ističe da je “predoziran” bijelim mošusom. I niche parfumeri ga vole jer, kako kažu, daje izuzetnu čistoću i profinjenu senzualnost. U parfemu Eight & Bob Annicke 1 note đurđice i jasmina “obavijene” su bijelim mošusom, dok otkačeni talijanski parfumer Paolo Terenzi eksperimentira s njime u proizvodnji posebne inačice feromona - tvari koje organizam inače prirodno izlučuje signalizirajući seksualnu privlačnost. U Paolovoj novoj kreaciji Tiziana Terenzi Afrodite upravo su feromoni baza mirisa.

Raskoš modnog svijeta

Parfemi s potpisima modnih dizajnera sadrže uglavnom cvjetne i voćne note, koje se na ‘gurmanski’ način prožimaju s mirisima slastica poput kremastih deserata i meda.

Iz kozmetičkih kuća

Kozmetičke kuće koje tradicionalno proizvode i parfeme ove sezone predstavljaju svoje ‘bukete u bočici’ - s glavnim cvjetnim notama, nerijetko obogaćene mošusom i drvenastim notama koji im daju dozu profinjenosti i izražajnosti.

Čisti luksuz

Niche parfemi nude to zadovoljstvo da se s njima može dobiti personalizirani miris - Xerjoffov Rose Gold & Amber Gold sadrži dva parfema koji se ‘miješaju’ na koži i kod svakoga proizvode drukčiju mirisnu reakciju. Kuća Byredo predstavlja Unnamed - zanimljiv miris koji očekuje da mu kupac da ime. Zbog toga je na bočici - prazna etiketa.

Linker
18. travanj 2024 17:41