Uslijedilo je i predstavljanje prvog proizvoda - Crème contour and highlight kit koji će biti dostupan u 4 nijanse. Prikladno za prvi proizvod, jer baš je Kim Kardashian West zaslužna za to što je konturiranje postalo toliko popularno. Za potez osnivanja vlastitog make-up brenda odlučila se, kaže, zbog toga što se već 10 godina svakodnevno šminka pa je svoju vještinu i korisne trikove koje je saznala od brojnih šminkera odlučila unovčiti.
No, neće se zadržati samo na šminki. Otkrila je i da priprema vlastiti parfem koji će biti predstavljen krajem godine. Zanimljivo je i da je polusestra Kylie Jenner, najmlađa bogatašica sa spomenute Forbesove liste čiji su prihodi u posljednjih 12 mjeseci iznosili 41 milijun dolara, vlasnica beauty marke Kylie Cosmetics. 36-godišnja supruga Kanyea Westa očito je mnogo toga naučila surađujući sa 17 godina mlađom polusestrom na liniji tekućih kremastih ruževa pa se i sama odlučila otisnuti u beauty vode. Hoće li joj se to isplatiti, saznat ćemo 21. lipnja.