Novi mirisi

Tri mirisna mušketira: Burberry, Calvin Klein i Prada imaju odličan njuh za zaštitna lica

Modne kuće Burberry, Calvin Klein i Prada predstavile su nove muške mirise prema prokušanom receptu – angažiravši najpopularnije glumce današnjice kao svoja zaštitna lica.

Najveću pozornost izazvala je zvijezda filmova ‘Bračna priča’ i ‘The House of Gucci’ – Adam Driver (37), koji u Burberryjevuspotu uranja u ocean zajedno s konjem da bi se naposljetku ‘stopili’ u mitsko biće kentaura – napola čovjeka, napola konja.

image
FOTOGRAFIJE: Burberry
image
FOTOGRAFIJE: Burberry

Čitajte i: Novi YSL parfem pomiče granice: Stvoren je za one koji vole promjene i sami biraju svoj put

Kampanja Calvina Kleina kulminira buntovničkim skokom u nepoznato što ga je dočarao Richard Madden (35), najpoznatiji po serijama ‘Igra prijestolja’ i ‘Tjelesni čuvar’.

image
Richard Madden predstavlja Calvin Klein Defy, kojim dominira nota vetivera
FOTOGRAFIJE: Calvin Klein

A u Pradinom promotivnom spotu holivudski miljenik Jake Gyllenhaal (40), zvijezda brojnih uspješnica, među kojima su ‘Planina Brokeback’ i ‘Noćne kronike’, odjedri na pučini i nađe se pred čudesnim planetom...

image
Jake Gyllenhaal zaštitno je lice mirisa Prada Luna Rossa
Ocean, što odiše irisom, lavandom i šafranom
FOTOGRAFIJE: Prada

Spomenuta trojica, svaki na svoj način, utjelovljuju ideal parfemske industrije novog doba - muškarca istodobno senzibilnog i snažnog, koji je baš zbog tih proturječja kadar suočiti se sa svim životnim izazovima.

Čitajte i: Mirišite kao Lenny Kravitz: Rock zvijezda među parfemima dobila je dostojnog ambasadora

Linker
19. travanj 2024 03:04