Chanel vs Armani

Mogu li djeca poznatih istisnuti profesionalne modele?

Dok se jedan modni div u kampanjama okreće uglavnom svojim brand ambasadorima, odnosno djeci poznatih koji tu i tamo snime neku zvučnu kampanju, drugi inzistira na profesionalnim i ‘punokrvnim‘ modelima.

Armani i Chanel slobodno se može nazvati jednima od najvećih modnih kuća u svijetu i upravo su ovih dana objavile kampanje za svoje nove kolekcije jesen/zima 2022. Kolekcije su dosljedne već prepoznatljivim stilovima i dokazanoj kvaliteti talijanski div Armani drži se crno-bijelog spektra (ne)boja, klasične elegancije i krojeva.

Chanel je pak i u zimsku kolekciju uvrstio boje i šarenilo od denim plave do limeta zelene. Ima tu i ženskih odijela u prepoznatljivom pepita uzorku, traper jakni, cvjetnih haljina.

image

Charlotte Casiraghi za Chanel

CHANEL VIA BESTIMAGE/PROFIMEDIA

Ono po čemu se uvelike razlikuju ove dvije kampanje su dva različita pristupa marketingu. Chanel je i za ovu kampanju angažirao svog brand ambasadora, kojeg obično biraju među djecom poznatih obitelji i roditelja, odnosno modeli su im više poznati zbog svog porijekla, nego zbog bogatog portfolia. Ovog puta to je Charlotte Casiraghi, kći princeze Caroline od Monaka i nećakinja monegaškog vladara princa Alberta.

image

Charlotte je Chanelov brand ambasador od 2020.

CHANEL VIA BESTIMAGE/PROFIMEDIA
image
CHANEL VIA BESTIMAGE/PROFIMEDIA

Charlotte se bavi mnoštvom stvari, među koje spada i modeling, ona je u svojih 35 godina tako u životopisu uspjela zabilježiti to da je model, autorica, urednica, novinarka i filmska producentica koja se uz to bavi i konjičkim sportom, a poznata je i po kretanju u visokim krugovima i svom humanitarnom radu. U svijet modelinga ušla je 2010. kampanjom za jahačku opremu modne kuće Gucci, od 2020. postala je brand ambasador za Chanel.

image
CHANEL VIA BESTIMAGE/PROFIMEDIA

Armanijeva stara škola

Armani je za novu kolekciju angažirao dva ženska i jednog muškog modela, vizualima neodoljivo podsjećaju tipične Armani reklame, moćnih poza i poslovne dekadencije.

image

Daga Ziober, Loka Lindaregard, Julian Schneyder u kampanji za Giorgio Armani

ARMANI VIA BESTIMAGE/PROFIMEDIA

Kampanju su snimili profesionalni model iz poljske Daga Ziober, švedski profesionalni model Loka Lindaregard, a s djevojkama je pozirao i Austrijanac Julian Schneyder, profesionalni model, kako je sam napisao na Instagramu nekadašnji judo sportaš.

image

Daga i Loka su profesionalni modeli iz Poljske i Švedske

ARMANI VIA BESTIMAGE/PROFIMEDIA
image

Julian Schneyder austrijski je profesionalni model

ARMANI VIA BESTIMAGE/PROFIMEDIA

O ovih troje mladih manekena nema gotovo nikakvih informacija na internetu, osim mnoštva kampanja i revija koje su proteklih godina nosili - počevši od malih do najvećih modnih kuća. Svi troje angažirani su od strane najvećih modeling agencija u više zemalja, a u različitim kampanjama tijekom karijere pokazali su i koliko raznovrsnih stilova i različitih izgleda profesionalni model može utjeloviti.

image
ARMANI VIA BESTIMAGE/PROFIMEDIA
01 - Modified: 2022-01-31 14:40:23 - Feat.: 0 - Title: Moda za novo doba: Dolce & Gabbana odbacuje životinjsko krzno, što je oduševilo mnoge 02 - Modified: 2021-12-05 11:52:20 - Feat.: 0 - Title: Potrošna roba visoke mode: Kreativni direktori na čelu najpoznatijih modnih kuća izmjenjuju se kao ‘na traci‘
01 - Modified: 2022-01-31 14:40:23 - Feat.: 0 - Title: Moda za novo doba: Dolce & Gabbana odbacuje životinjsko krzno, što je oduševilo mnoge 02 - Modified: 2021-12-05 11:52:20 - Feat.: 0 - Title: Potrošna roba visoke mode: Kreativni direktori na čelu najpoznatijih modnih kuća izmjenjuju se kao ‘na traci‘
Linker
22. rujan 2022 11:07