Ono što je Miranda Priestly, najpoznatija fiktivna modna urednica (lik iz filmskog hita "Vrag nosi Pradu") rekla o proljeću i cvjetnom uzorku, može se primijeniti i na ljeto i tropske motive. To je sezonski kliše. No sudeći prema internetskim trgovinama u kojima su kreacije s uzorkom palminog lišća i hibiskusova cvijeta već rasprodane, kupci ga vole - jednako kao što vole latino glazbu, karneval u Riju i karipske plaže s bijelim pijeskom te kristalno plavim morem.
"Tropski uzorak asocira na avanturu, egzotiku i lakoću življenja", rekao je Geoffroy Lefebvre, izvršni direktor internetske multibrend trgovine Net-A-Porter, u kojoj se mogu kupiti modeli s tropskim printom brendova Dolce&Gabbana, Temperley London, Loewe, Gucci, Christopher Kane... Zasigurno nema modne kuće koja u ljetnim kolekcijama nema taj motiv.
Modificiran, naravno, kako bi se barem malo razlikovao od onoga iz prethodnih sezona, i to s paletom neonskih nijansi žute, zelene, narančaste i ružičaste na tamnoj podlozi. Prikaz lišća i cvijeća je pak pojednostavljen i stiliziran, što u kombinaciji s fluorescentnim bojama stvara naglašeno futuristički dojam - posebice uz minimalističke krojeve.
No i dizajneri kao Anna Sui, koji njeguju retro stil, osuvremenili su tropsku priču intenzivnim bojama, što je dalo specifičan čar njihovim romantičnim i ženstvenim kreacijama.
I premda popularan i atraktivan, tropski dezen zahtjevniji je u slaganju odjevne kombinacije od kakvog jednostavnijeg uzorka. "Smirite" ga stoga odjevnim komadom u nekoj od boja uzorka - savršeno funkcionira uz klasične crne hlače te traperice.
Isto vrijedi i za dodatke: neka budu crni ili boje kože, odnosno u nekoj od nijansi motiva, pri čemu je nepogrešiv odabir sezonski hit - zelena.