Ukratko, kuća Burberry ove jeseni itekako ispisuje novu stranicu vlastite modne povijesti. Nakon godina prikazivanja jesenskih kolekcija u sklopu Tjedna mode u Londonu na lokaciji Kensington Gardens, Burberry ove godine seli u srce londonskog Sohoa na lokaciju koju su nazvali “Makers House”. Svake godine Burberry revija događaj je na koji upadate isključivo i ekskluzivno s pozivnicom. Ove godine “Makers House” bit će otvoren za javnost od 21. do 27. rujna i svi koji uđu moći će se upoznati sa zanatlijama čije ruke i vještine pomažu da se kolekcije izrade. Tijekom tog tjedna posjetitelji će uživo moći gledati kako kolekcije nastaju te se pobliže upoznati s cijelim procesom stvaranja skica i izrade modela. Posljednja u nizu inspirirana je romanom Virginije Woolf iz 1928. – “Orlando”.
Ove godine fokus kolekcije bio je prikazati različitosti ženskih i muških linija kroz mnoge povijesne periode. Zato će po prvi puta muška i ženska kolekcija biti prezentirane zajedno. Legendarni fotograf Mario Testino potpisuje novu rujansku kampanju, a ispred objektiva su mlade britanske snage – široj javnosti manje poznate – Jean Campbell, Cavan McCarthy i Alex Dragulele. Uz fotografije modela dolaze i portreti obrtnika i radnika iz tvornica iz cijele Engleske, Škotske i Italije koji doprinose stvaranju proizvoda s potpisom Burberry. Kampanja će u cijelosti biti puštena u javnost na dan revije u sklopu Tjedna mode u Londonu, točnije 19. rujna. Također, odmah nakon revije kolekcija će biti dostupna za kupnju i neće se morati čekati da stigne u trgovine kao do sada. Time će svi nestrpljivi i željni novih Burberry komada doći na svoje.