"Kolekcijom sam željela skrenuti pažnju na današnji globalni apsurd u količini proizvodnje odjeće. Danas odjeća gubi estetsku vrijednost zbog rapidnog mijenjanja trendova, ali i uporabnu vrijednost zbog loše kvalitete proizvodnje. Vrijeme je prolaznosti i konzumira se fast fashion produkt. Kao otpor tome usporila sam svoj proizvodni proces na način da je dio kolekcije inspiriran tehnikom izrade tapiserija. Tom tehnikom sama izrađujem tkaninu iz koje kasnije krojim odjevne predmete, najčešće kapute. Na taj način sam dobila unikatan odjevni komad, bezvremenskog stila", govori dizajnerica.
Novom kampanjom staknula je upravo one komade koji na izvrstan način pokazuju njen istančan osjećaj za konstrukciju, oko za detalj i geometrijski pristup odjeći zbog kojih je svaka pojedina kreacija malo modno remek djelo.
Upravo ti komadi su novitet u estetici AMR dizajna. Za razliku od fast fashion principa kojem je na prvu mjestu kvantiteta, a ne kvaliteta, Ana Maria Ricov je u svaki pojedini komad utkala brojne sate ručnog rada, što svaku kreaciju čini unikatnim primjerom kako modni dizajn prije svega treba ponuditi kvalitetnu izradu, jedinstvenu ideju i prepoznatljivu estetiku.
"Kolekcija je u duhu suvremene žene, jake, odlučne, izrazito profinjenog stila. Glavnu priču nose jakne i kaputi, iako u svojim kolekcijama nastojim obuhvatiti šarolik asortiman odjevnih predmeta", objašnjava Ana Maria Ricov.