Dizajner Marc Jacobs (53) pokrenuo je novi trend na Instagramu stvorivši hashtag #MalePolish i potaknuo muškarce da na društvenoj mreži podijele svoje besprijekorne manikure.
Lak za nokte nije prvi dizajnerov eksperiment s beauty proizvodima za muškarce – Marc Jacobs kreirao je vlastitu makeup liniju za muškarce 2013. godine, u kojoj je kao svoje omiljene proizvode istaknuo korektor i balzam za usne.
Marc Jacobs svoje ruke prepušta samo svojoj prijateljici i vlasnici JINsoon salona, Jin Soon Choi, kod koje svaki tjedan odlazi na manikuru, a ona je u intervjuu za WWD otkrila što muškarci preferiraju.
Kada ste počeli lakirati nokte muškarcima?
– Počela sam čim sam otvorila svoj salon 1999. godine. Većina muškaraca birala je manikuru s prozirnim lakom, odnosno samo gornji premaz. Svi su tada još bili pomalo sramežljivi kada bi ušli u salon. Oni češće biraju tamne boje, a izbjegavaju jarke i pastelne nijanse.
Pomažete li i Marcu odabrati savršenu boju?
– Ne, on uvijek zna točno što želi i sam pronađe savršenu boju za taj tjedan.
Ipak, američki dizajner nije prvi muškarac koji je posegnuo za lakom za nokte – Marilyn Manson, Jared Leto i Johnny Depp samo su neki od njegovih prethodnika koji vole boju na svojim noktima.