Nagrada za najbolji dizajn

Opojni mjehurići iz mraka: Hrvatski kreativni dvojac upisao se u povijest sa svojim inovativnim dizajnom pjenušca

Zagrebačka reklamna agencija ‘Bruketa&Žinić&Grey‘ dobila je prestižno priznanje za ideju i dizajn slovenskog pjenušca ‘Untouched by Light‘.

Svaka nagrada godi, no malo je reći da su se kreativci iz reklamne agencije 'Bruketa&Žinić&Grey', na čelu s njihovim osnivačima Davorom Bruketom i Nikolom Žinićem, na njih odavno navikli.

U dvadeset i šest godina rada primili su više od šesto raznih nagrada i priznanja, a 9. lipnja iz New Yorka im je stigla jedna od najznačajnijih u sektoru dizajna i oglašavanja.

Njihov dizajn za slovenski pjenušac 'Untouched by Light' dobio je nagradu za najbolje dizajniranu ambalažu u najprestižnijoj kategoriji Best of Disciplines.

image
Nikola Žinić i Davor Bruketa.
GORAN MEHKEK/CROPIX

Radi o nagradama najdugovječnijeg međunarodnog natjecanja u oglašavanju i dizajnu 'Art Directors Club' iz New Yorka, koje je ove godine proslavilo stotu obljetnicu, a zagrebačkoj agenciji ovo je, za sada, četvrta i najznačajnija nagrada na tom prestižnom natjecanju.

Čitajte i: Jedan od najpopularnijih zagrebačkih restorana prvi u Hrvatskoj uveo senzacionalan spoj japanske i peruanske kuhinje

image
Cijeli proces proizvodnje odvija se u potpunom mraku.
PROMO

A to veliko priznanje i ne čudi jer ovaj put kreativci iz agencije 'Bruketa&Žinić&Grey' nisu predstavili dizajn gotovog proizvoda, nego sudjelovali u stvaranju novog. Radi se o projektu rađenom za slovensku vinariju Radgonske gorice i kreaciji novog pjenušca proizvedenog u potpunom mraku.

image
Čak se i grožđe bere po mraku.
PROMO

Proces u potpunom mraku

Naime, cijela ideja počiva na istraživanju kemičarke Ann C. Noble sa Sveučilišta u Kaliforniji u kojem je dokazala da izlaganje pjenušavih vina svjetlosti kvari njihov okus. Pa su na prijedlog zagrebačke agencije vlasnici Radgonskih gorica švicarsko- francuska obitelj Bouvier te njihovi vinari i enolozi prilagodili proizvodni proces koji se sada od berbe, odležavanja do proizvodnje odvija u potpunoj tami - uz pomoć naočala za gledanje u mraku.

image
Pjenušac je zapakiran u crnu ambalažu kako do njega ne bi doprlo ni malo svjetlosti.
PROMO

I ta je ideja kao i neobični dizajn ambalaže – boca od crnog stakla omotana u crnu foliju, osim žirija, oduševila i strane medije pa su o pjenušcu proizvedenom u mraku pisali najprestižniji svjetski mediji poput Forbesa, Der Spigela, Independenta, Decantera…

A tako veliki interes javnosti za pjenušcem 'Untouched by Light' rezultirao je i velikim interesom vinskih distributera.

Čitajte i: Oni su budućnost hrvatske gastronomije! Dodijeljena važna priznanja najboljim chefovima i mladim kulinarskim nadama

- Ovaj projekt je primjer kako lokalne tvrtke svoje proizvode mogu lansirati na globalno tržište jer kreativni potencijal u agencijama može se koristiti za puno više od pukog kreiranja oglasa. Originalni proizvodi i usluge lakše nalaze put do potrošača - kazao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije 'Bruketa&Žinić&Grey' koja je na ovom projektu radila tri godine koliko je prvim pjenušcima trebalo da sazru za konzumaciju.

Linker
16. travanj 2024 02:18