GLORIA AUTO

Dobrodošli u aerodinamično carstvo emocija! Upoznajte novu Opel Astru

Jedan od najuspješnijih kompaktnih modela na hrvatske ceste dolazi u osvježenom izdanju za što je zaslužna glavna inženjerka Mariella Vogler.

Nova, već šesta generacija Opel Astre, ili dvanaesta ako računamo i njenog prethodnika Kadetta, počela se prodavati i u Hrvatskoj, a prvi će primjerci kupcima biti isporučeni početkom ljeta. Astra je, ukratko, jedan od najuspješnijih kompaktnih modela u povijesti europske automobilske industrije, a novu generaciju odlikuje odvažan i čist dizajn te njemačka preciznost, uz obilje noviteta koji olakšavaju vožnju, pa je po prvim dojmovima i više nego dostojan nasljednik svojih prethodnika.

image

Nova opel astra na zagrebačkim ulicama

KL-PHOTO

"Željeli smo stvoriti dopadljivo vozilo koje iz svakog aspekta djeluje privlačno", objasnila je glavna inženjerka Mariella Vogler, koja je bila zadužena za ukupan razvoj nove Astre. Značajno je, naime, da su približno polovicu njenog tima od 25 članova činile žene. Kriterijima kvalitete strateških dobavljača za Astru upravljala je Zuzana Majorova, razvoj novog digitalnog kokpita vodila je Haiyan Yu, a dizajn unutarnjih boja i materijala većinom su odredili Ilka Höberman i njezin tim.

Nova je Astra bila razvijena na drukčiji način od bilo kojeg Opela dosad, s mnogo emocija i fokusom na “percipiranu kvalitetu”, što znači da je s njom cilj bio probuditi zadovoljstvo kod kupaca, neovisno o tome je li riječ o vizualnom, akustičnom ili taktilnom podražaju.

image

Tim koji je stvorio novu Astru predvodila je inženjerka Mariella Vogler

OPEL AUTOMOBILE GMBH

"No, na ukupan izgled i doživljaj nije utjecao samo ženski faktor nego i suradnja te interakcija svih članova tima", istaknula je Mariella Vogler, koja navodi i primjer linija na bočnoj strani Astre, koje su povučene jasno i snažno, kako bi se probudio osjećaj samopouzdanja.

"Kao otac ili majka, kada stavite dijete u sjedalo i zatvorite vrata, želite znati da ste vi i vaša obitelj sigurni", objasnila je Mariella Vogler.

U svakom slučaju, dizajn je jako dobro pogođen, a uz atraktivan i suvremen izgled poboljšana je i aerodinamika, pa je Astra s koeficijentom 0,269 jedan od najboljih modela u svojoj klasi. A iako nije mnogo dulja od prethodne generacije - samo četiri milimetra, pa je sada dugačka 4374 mm - osjetno je, za 13 mm, povećan međuosovinski razmak, a još je više narasla u širinu, za čak pet cm, i sada je široka 186 cm, što je vrlo respektabilna dimenzija za kompaktnu klasu. Zbog svega toga Astra iznutra izgleda prostrano i komotno, ne samo za vozača nego i za putnika na stražnjoj klupi. Ukratko, kad sjednete u nju, osjećate se dobro.

image

Pogled privlači i digitalni zaslon Pure Panel sa staklenom površinom od ruba do ruba

IVAN LACKOVIC

Pogled privlači i digitalni zaslon Pure Panel, koji se sastoji od dva dijela - dodirnog zaslona i zaslona s instrumentima, koji su spojeni u jednu cjelinu i vrlo su pregledni i laki za čitanje i za korištenje, bez padajućih izbornika i sličnih rješenja koja tijekom vožnje mogu odvući pažnju vozača. Tu je i bogati ADAS paket, napredni sustav za pomoć u vožnji, dok sustav Intelli-Air sadrži detektor unutarnjeg onečišćenja zraka, senzor kvalitete vanjskog zraka i automatsku izmjenu zraka u kabini.

image

Uz benzinski i dizel motor, novi model dolazi i u plug-in hibrid te električnoj verziji

KL-PHOTO

Sve u svemu, udobnost je u Astri mnogo veća nego što se u pravilu očekuje od automobila te klase. Očito su dizajneri iz sjedišta Opela u Rüsselsheimu dobro odradili svoj posao.

Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Opelom

Linker
18. travanj 2024 04:00