BORIS KOVACEV/CROPIX
GLORIA AUTO

Luksuz u središtu grada: BMW Tomić & Co. City Store rijedak je ekskluzivni prostor bavarskog diva u svijetu

Smješten na elitnoj lokaciji u centru Zagreba, BMW Tomić & Co. City Store već je neko vrijeme i idealan prostor za korporativna i privatna slavlja te društvene događaje.

Strogo središte Zagreba ima idealan prostor za korporativna i privatna slavlja te društvene, kulturne, modne i lifestyle evente. I to u ekskluzivnom BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovom trgu, smještenom nasuprot Muzeja Mimare, u prizemlju Novinarskog doma, klasicističkog arhitekton skog remek-djela Brune Bauera iz 1930. godine.

Ideja o izgradnji Novinarskog doma ponikla je na jednoj konferenciji zagrebačkih novinara još 1925. No, prvo je trebalo skupiti izdašan iznos za gradnju, a zatim i dobiti odobrenje za izgradnju reprezentativne zgrade. Prvotni nacrt, po kojem je zgrada trebala biti četverokatnica, odbijen je jer nije bio u skladu s okolnim zgradama pa je Bauer promijenio izgled Novinarskog doma odredivši da prednji dio ima formu paviljona, predvidjevši da u njemu budu kava na i dvorana za društvena događa nja.

image
Decentni interijer u skladu je s povijesnim značajem Novinarskoga doma.
BORIS KOVACEV/CROPIX

U tom je elitnom prostoru 1993. otvoren prvi zagrebački prodaj no-izložbeni autosalon bavarske BMW grupe koji je od samog počet ka poslovanja privlačio pažnju pro laznika i zaljubljenika u luksuz na četiri kotača.

Prvo zastupstvo svjetskog automo - bilskog proizvođača u samostalnoj Hrvatskoj zacrtalo je uspjeh tvrtke Tomić & Co., a uoči proslave 25. godišnjice salon je uz podršku bavarske središnjice pretvoren u City Store, jedan od tri ekskluzivna pro stora takvog tipa u svijetu, i u njemu su se održavala razna predstavljanja noviteta vezana uz BMW grupu i svijet automobilizma.

image
U salonu se mogu pronaći vozila i za najmlađe.
FOTOGRAFIJE: BORIS KOVACEV/CROPIX CROPIX

- Ponosni smo što je BMW na kartu europskih prijestolnica odlučio uvrstiti upravo Zagreb. Mogućnost otvaranja ovakvog jedinstvenog prostora u središtu grada dokaz je i potvrda važnosti uspjeha hrvat skog tržišta za BMW grupu. Svim našim sadašnjim i budućim klijenti ma pružit ćemo u suradnji s BMW om dodatne usluge kako bismo im što bolje približili filozofiju mar ke BMW i poznato zadovoljstvo u vožnji koje BMW automobil pruža - izjavio je Franjo Tomić, predsjednik Uprave Tomić & Co.

image
Tomić & Co. je još 1993. otvorio prvi zagrebački autosalon BMW grupe u novinarskom domu u Zagrebu.
BORIS KOVACEV/CROPIX

Na više od 250 četvornih meta ra posve klimatiziranog i vrhunski opremljenog polukružnog prostora sada se mogu organizirati poslovni i privatni domjenci za tristotinjak uzva nika koji za lijepog vremena mogu koristiti i vanj ski prostor ispred salona za druženje i boravak na svježem zraku s pogledom na sve gradske zname nitosti koje ih okružuju - od Muzeja Mimara do Muzičke akademije i Hrvatskog narodnog kazali šta na obližnjem Trgu Republike Hrvatske.

U tvrtki Tomić & Co. uvjereni su da će tim poslovnim iskorakom mjesto u kojem je pri je gotovo tri desetljeća započela njihova priča o uspjehu postati okupljalište i dobar domaćin svi ma čije su poslovne i životne vrijednosti pove zane s užicima u kvaliteti, ljepoti i jedinstvenosti proizvoda. Drugim riječima, onih čiji su ciljevi u potpunosti kompatibilni s njihovom filozofijom poslovanja i odnosa prema klijentima.

Linker
08. studeni 2021 19:11