Foto: PR
POBJEDA U FRANCUSKOJ

Kampanja o Malenoj i Klepetanu nagrađena reklamnim Oscarom

Jana Voda s porukom ljubavi i agencija Imago Ogilvy dobili su iznimno priznanje na najrelevantnijem festivalu za oglašavanje na svijetu, te je u konkurenciji među više od 43.000 prijavljenih radova Jana osvojila brončanog Lava.

Priča o Malenoj i Klepetanu u sklopu kampanje Jana voda s porukom ljubavi osvojila je brončanog Lava na Cannes Lionsu, najbitnijem svjetskom festivalu kreativnog oglašavanja. Prestižna statua lava, koja do sada nikada nije bila dodijeljena niti jednoj hrvatskoj kampanji konačno je zahvaljujući priči o ljubavi koju su Jana i agencija Imago Ogilvy prenijeli kroz priču o Malenoj i Klepetanu donijela i prestižno priznanje Hrvatskoj u kategoriji Branded Content & Visual Storytelling (Live Broadcast/Live Streaming) što predstavlja izuzetno značajan uspjeh.

Kampanja u kojoj su glavne uloge imale dvije rode uz glavnu poruku “samo ljubav” oduševila je proljetos hrvatsku javnost, ali sada i stručni žiri Cannes Lions festivala. Ove godine je u Cannesu prijavljeno više od 43 000 radova iz cijelog svijeta, a kad se uzme u obzir da su među njima najveći svjetski brendovi i najveće svjetske agencije, ovo je nevjerojatan uspjeh. Iako su domaće agencije do sada osvajale nagrade po svjetskim natjecanjima, još se nitko nije približio ovom kralju svih nagrada i najvećoj želji svakoga tko radi u reklamnoj industriji.

“Malo je reći da sam ponosna na ovo prestižno i najznačajnije priznanje Jani, cijelom mom timu u Jamnici i Agrokoru te timu Imaga na čelu sa Damirom Ciglarom, koji su radili na kampanji Jana voda s porukom edicija Samo ljubav, priča o Malenoj i Klepetanu. Ova je nagrada ujedno i dokaz da samo ljubav pobjeđuje, predanog rada ali ponajviše dokaz da je upravo ljubav ta koja pokreće svijet, što je i bila glavna poruka ove Jana edicije. Posebnu zahvalu željela bih izraziti g. Vokiću koji više od 23 godine brine o ranjenoj Malenoj i kojeg je Malena kako sam kaže, odabrala da bude njezina krila. Bez nesebične ljubavi g.Vokića, koji je dozvolio da ju podijelimo sa svima, ne bi bilo ni ove kampanje u kojoj je sam g.Vokić bio najbolji primjer kako živjeti samo ljubav.” istaknula je Iva Balent, izvršna direktorica marketinga koncerna Agrokor.

Linker
23. travanj 2024 22:14