"Nakupine boja žestoko su sučeljene, bilo kroz oblik kapljice ili plohe, povezane u uznemirenu, energičnu cjelinu vibrirajućeg tkiva. Ima tu i motiva koji se naizgled samo doimaju prepoznatljivima, od svjetala, krajobraza, grada, no to su ipak samo individualni doživljaji, svakodnevne spoznaje istoga, tek kratka reakcija. I o ovom se ciklusu može govoriti kako se temelji na imaginarnom, a koje poteklo iz stvarnoga svijeta i svih njegovih ključnih elemenata. Na kraju krajeva, svi smo različiti jednako tako akceptiramo pojavnosti oko sebe", ističe u svom osvrtu na izložbu Zrinke Moslavac kritičar Miroslav Pelikan.
Slikari biraju motive koji će nadahnuti njihovu ekspresiju, pa tako i ova slikarica, od Apokalipse preko živahnih prostora u kojem obitava do Aurore Borealis, nastojeći uvijek svoj osjećaj zabilježiti bojom i gestom, većinom na velikom formatu 120 x 80 cm, u akrilu.
Valja istaknuti dosljedno istraživanje mogućnosti kolora i pojedinih boja kojima autorica pridaje dominantni karakter u integrativnim procesima nastanka slike. Raznovrsne forme točkica, eruptivnih mrlja, cijelih ploha, slobodno klizećih tragova, uklopljene su u jedinstvenu autorsku misao o svijetu ali isto tako možemo govoriti i o učinku zrcala, ovako nas svijet možda prihvaća.
"Zrinka Moslavac u nekim svojim radovima iz daljine podsjeća, tehnološki ili gestom, na neke poznate slikare, na primjer na Emilia Vedovu, Georgesa Mathieua, ili u još daljim asocijacijama čak i na Jacksona Pollocka, pa bi se moglo reći da 'otkriva toplu vodu'. Ali te asocijacije i sličnosti proizlaze više iz kolektivnog sjećanja, kolektivnog nesvjesnog, kao i slikarske tehnologije po sebi. Zrinka o tome ne brine previše, ističe da jedino želi napraviti dobru sliku, ili da u procesu slikanja – doživljavajući ga kao avanturu – ide onamo kamo je 'slika vodi“, istaknuo je slikar i pisac Rade Jarak.
ČITAJTE I:
Bogato stvaralaštvo prekinuto je iznenada: Preminuo nagrađivani umjetnik Alem Ćurin