'Ovo je video prikaz propalih firmi u gradu Rijeci... Spot sliči na neku postapokaliptičnu videoigru...Isforsirana alternativa i nesposobnost gradskih poglavara...', kaže jedan komentar na You Tubeu. 'Europska prijestolnica bankrota. A spot mračan, preskup (550 000 kn a za što nitko pojma nema), s prizorima propale industrije grada kojeg je razorilo 19 godina Obersnelove vlasti.', stoji u drugom.
Iza novog promidžbenog spota o Rijeci kao Europskoj prijestolnici kulture 2020. stoji redatelj i scenarist Dalibor Matanić (44). U njemu se pojavljuje astronaut na ribarnici i Titovom Galebu, djevojka na konju, mladić koji pleše u baletnoj haljini, zvončari, a sve ih na kraju zabavlja riječki indie rock band Jonathan. Najspornije svima je to za spot izdvojeno čak 550 000 kuna.
Promidžbeni video financirale su Hrvatska turistička zajednica i Turistička zajednica grada Rijeke, u suradnji s Gradom Rijekom i TD-om Rijeka 2020. Spot je premijerno prikazan u riječkom Art-kinu Croatia, a riječ je o jednom od triju promotivnih spotova, kako piše Novi list. U pripremi su i jedan klasičniji turistički spot te jedan u kojem će fokus biti isključivo na kulturi.