Umjesto neke ‘ziheraške’ neutralne nijanse odaberite upadljivu – ove sezone sunčano su obojene kožnate hlače, baloneri, cipele, torbe…
Prema istraživanju Instituta za boje Pantone, žuta je u ženskoj garderobi zastupljena tek trinaest posto, što je čini najmanje popularnom bojom odjeće i modnih dodataka. Razlog vjerojatno leži u njezinoj 'ozloglašenosti' - prema simbolici boja, žuta označava agresiju, ljubomoru i prevaru. No, sve to pada u vodu kad je riječ o ovosezonskim kolekcijama.
- Kolekciju posvećujem ženama koje rade jednako uspješno kao i muškarci, ali su za isti posao plaćene – manje. Vrijeme je da žene postanu vidljive – izjavila je Stacey Bendet, kreativna direktorica marke Alice + Olivia, koja moćnim ženama ove sezone predlaže odijelo u toj smjeloj nijansi - umjesto uobičajenih sivih i tamnoplavih tkanina.
A umjesto večernjih haljina pastelnih nijansi za 'princeze' dizajneri predlažu pripijene modele od žute likre u kojima žene izgledaju poput tigrica spremnih na skok. Zbog asocijacije na energičnost i poletnost, žuta je postala omiljena boja i za sportsku odjeću, ali nalazi se i na lanenim haljinama i pamučnim suknjama, kožnatim hlačama, cipelama i torbama.
Više komada za izlazak iz sigurne zone pronađite u novom broju shopping vodiča Gloria IN koji izlazi u paketu s Jutarnjim listom u subotu 31. ožujka.