'Gladni' Mile Butorac: Rad s djecom i kulinarstvo moja su životna strast

Sudjelovanje u kulinarskom showu potvrdilo mu je ljubav prema hrani pa se Mile Butorac odlučio više posvetiti kuhanju, a njegova većinom tradicionalna, domaća kuhinja donijela mu je više od devet tisuća pratitelja na Instagramu. Iako mu je hrana samo hobi, 25-godišnji fizioterapeut i radni terapeut, koji je trenutačno posvećen radu s djecom koja imaju autizam, vodi se mišlju da u životu treba uživati - a prvi korak ka tome su fini zalogaji.

Kako ste odlučili otvoriti profil s tematikom hrane?

Prije četiri godine sam sudjelovao u prvoj sezoni showa "Tri,dva, jedan – kuhaj" i to iskustvo mi je potvrdilo da je hrana hobi kojem se želim više posvetiti. Nakon izlaska iz showa počeo sam više kuhati, a time i objavljivati više fotografija hrane na profilu pa mi je jedna poznanica u šali rekla da bi svoj Instagram profil trebao nazvati "Hungry_Mile" i tako je spontano moj privatni profil postao ovo što je danas.

Po čemu se Vaš profil izdvaja od ostalih?

Nisam netko tko će misliti da je nešto moje bolje od svega drugoga niti volim usporedbe. Sretan sam kada vidim vlastiti rast, a on je jako očit u odnosu na početke.

Kako biste nekome tko ne zna što točno radite opisali svoj posao?

Ovo je jako zanimljiv posao i ljudi koji vole konstantu, sigurnost i rutinu se ne bi mogli nositi s njim. Mlađe fascinira, a starijim ljudima je teško percipirati cijeli ovaj svijet. Njima često kažem da radim kuharice jer to mogu shvatiti, a - tko zna –možda jednom i moja kuharica ugleda svjetlo dana.

Kako izgleda čitav proces nastanka jedne fotografije s Vašeg feeda?

Ti si u ovome procesu stalno jer je riječ o hrani, a moraš doručkovati, ručati i večerati.  A ako si pravi zaljubljenik onda svaki dan isprobavaš, vrtiš i smišljaš kombinacije, gledaš kod drugih, jedeš po restoranima, očekuješ sezonu... I onda kad smisliš jelo kreneš u realizaciju.

Koliko vremena ulažete u nastanak samog posta i uređivanje fotografije?

Nekada se sve odigra vrlo spontano: kao da se kadar sam složi i jednostavno traži i čeka da se uslika. Kod većih suradnji priprema zna trajati i danima unaprijed jer se sve planira – šalje na odobrenje ili dogovara na sastanku. Nakon toga ide ono najdraže: kuhanje, stiliziranje, fotografiranje – eventualno se ponovno šalje na odobrenje, smišlja opis, piše se recept, obrađuju slike... Ja još nisam krenuo u montažu videa, to prepuštam drugim članovima tima, ali jednom kada me i to počne zanimati vjerojatno ću snimati i više videa.

 

UKLJUČITE SE U GLASOVANJE ZA INFLUENCERA GODINE

 

Koje Vam je do sada najdraže iskustvo koje ste doživjeli ''influenciranjem''?

Najdraže su mi radionice jer na njima zna biti toliko smijeha. Volim neposredan kontakt s ljudima, njihove iskrene reakcije, savjete, priče koje nosiš sa sobom. Predivna iskustva su i izleti, kada te netko posjedne u automobil i odveze na neko novo mjesto, na ručak ili večeru. 

A koje najgore?

Neisplaćeni honorari i borba oko toga. Takve situacije me rastužuju jer te dovedu do toga da tražiš novac za posao koji si pošteno i profesionalno odradio. Neprimjereni prostori za radionice, logistički loše ili uopće ne isplanirani me također razljute, ali nakon takvih iskustava se još jednom uvjeriš kako možeš sve.

Što mislite o učestalim negativnim konotacijama i olakom shvaćanju Vašeg posla?

Ne obazirem se na njih jer znam koliko je rada, truda, odricanja i učenja bilo potrebno za sve ovo do sada i što me tek očekuje, a tome se neizmjerno veselim. Po zvanju sam fizioterapeut i radni terapeut koji radi s djecom s poteškoćama u razvoju te posljednje dvije godine radim individualne treninge s djecom koja imaju autizam. Svaki moj dan je jako intenzivan, ali i dobro isplaniran kako bih se mogao posvetiti svojem hobiju.

Kako ste došli do svojih prvih suradnji i što se promijenilo do danas?

Moja prva prava suradnja je bila prije dvije i pol godine, klijent je sam pronašao mene, a poziv me zatekao na poslu. Nisam mogao vjerovati da mi se to stvarno događa i da takvi poslovi uopće postoje. Danas svemu tome mnogo ozbiljnije pristupam i smatram da je sadržaj koji isporučujem daleko kvalitetniji i bolje isplaniran.

Koji su po Vama najveći problemi s kojima se susrećete u branši?

Usporedbe koje se odnose na brojke, analitiku, broj pratitelja i to da svi trebamo imati usklađene cijene te da su one isključivo formirane u odnosu na to koliko pratitelja imamo. Zbog problema na našem tržištu sve se više okrećem stranom, gdje većinom radim kao food stylist i content creator.

Kako vidite ovaj posao u budućnosti? Razmišljate li o razvijanju vlastitog brenda?

Trenutačno uživam i mislim da će biti zanimljivo. Razmišljao sam prije dvije godine o otvaranju nekog brunch mjesta, koje ljudi oko mene nazivaju hipsterskim lokalom, ali danas mi je drago što sam ipak odustao. I dalje me ta ideja proganja, ali trenutačno sam posvećen keramici i sanjam o vlastitom brendu tanjura i pribora ili o nekim suradnjama u vidu limitiranih kolekcija.

Koji Vam je najdraži post do sada za koji smatrate kako Vas najbolje opisuje?

Jer život je da se živi i uživa u njemu, a misija je ostavljati trag na ovom divnom planetu.