Privatni album
Privatni album

Ivana Blažoti Mijoč: Sve je krenulo s mojim nesigurnostima zbog lošeg tena

  • 28.08.2018. u 08:42

  • Autor:
    • Iris Hazler

Sve je započelo kada je snimila prvi beauty tutorial prije desetak godina, zatim je pokrenula blog, danas poznatiji kao Šminkerica. Krenulo je s nesigurnostima zbog lošeg tena u srednjoj školi, a preraslo u pravu ljubav prema beauty tematici i na kraju u beauty biznis.

Kako ste odlučili pokrenuti profil s tematikom ljepote?

Sve je počelo za vrijeme faksa, prije desetak godina, kad sam otkrila prve beauty tutoriale na YouTubeu i – odlučila snimiti svoj. Zatim sam pokrenula blog gdje bih objavljivala svoje tutoriale, danas poznatiji kao Šminkerica. Nakon nekoliko godina pauze ponovno sam se vratila vloganju beauty & lifestyle tematike i danas sam aktivna pretežno na YouTubeu i Instagramu. Krenulo je s mojim nesigurnostima zbog lošeg tena u srednjoj školi, a preraslo u pravu ljubav prema beauty tematici i na kraju u beauty biznis.

Po čemu se Vaš profil izdvaja od ostalih?

Beauty tematici pristupam na drugačiji, šaljiv način. Pa tako sve manje snimam klasične tutoriale, a sve više zabavne izazove u kojima mi se ponekad pridruži i suprug. Internet je prepun beauty tutoriala, a svatko se na kraju napornog radnog dana voli opustiti uz video zabavnog tona.

Kako biste nekome tko ne zna što točno radite opisali svoj posao?

Osim što stvaram sadržaj za YouTube i Instagram, sa suprugom vodim i vlastiti biznis – Tester box (kutijica s beauty novitetima), webshop i svoj brend make-up kistova. Kad se ne bavimo logistikom i odgovaranjem na korisničke upite, stvaramo sadržaj.

UKLJUČITE SE U GLASOVANJE ZA INFLUENCERA GODINE

Kako izgleda čitav proces nastanka jedne fotografije, odnosno videa?

YouTube sadržaj snimam i obrađujem sama. Stvaranje jednog videa, od koncepta, pripreme, snimanja, sve do produkcije, oduzme mi čitav dan i uživam u tom procesu! Tjedno objavljujem dva videa (srijedom i subotom u 19 sati). Fotke make-upa za Instagram također stvaram sama, dok je za lifestyle fotke zadužen "insta-muž" .

Koliko vremena ulažete u nastanak samog posta i editiranje fotografije/videa?

Za razradu koncepta videa potrebni su mi ponekad dani – svoj kreativan proces uglavnom bilježim na mobitelu. Samo snimanje oduzme mi tri do četiri sata u prosjeku, dok sam neke znala snimati i po 8 sati. Zatim slijedi obrada koja traje još neka 3-4 sata. Većina YouTubera mrzi obradu videa, a ja je obožavam. Zapravo u svim prethodnim koracima već imam viziju kako ću video obraditi pa taj korak nastanka finalnog videa bude najkreativniji i najzabavniji. Za Instagram fotografije potrebno mi je manje vremena – od 15 minuta do jednog sata.

Koje Vam je do sada najdraže iskustvo koje ste doživjeli ''influenciranjem''?

U studenom putem Tester boxa svake godine osvještavamo žene o važnosti ranog otkrivanja raka dojke. Prošle godine mi se javila jedna djevojka koja je otkrila maligni tumor dojke u ranoj fazi zahvaljujući kartici s uputama za samopregled koju sam mjesec ranije satima izrađivala u Photoshopu. Javila se noć prije operacije ogromnim mailom koji sam jedva pročitala zbog naleta emocija.

A koje najgore?

Svakako cyber bullying koji sam doživjela prošle godine. Jedna kriva poslovna odluka rezultirala je govorom mržnje prema meni, ali i mojim bližnjima, što me najviše pogodilo. No, moj stav je da se sve u životu događa s razlogom, a to iskustvo me svakako učinilo snažnijom i odlučnijom osobom.

Što mislite o učestalim negativnim konotacijama i olakom shvaćanju Vašeg posla?

Kad shvatite da najčešće dolaze od osoba koje najmanje znaju o onome što radite, prestanete se zamarati. Otpor ljudi prema onome što je novo i što ne razumiju oduvijek je postojao. Svatko tko se imalo informira o našem poslu neće doći do takvog zaključka.

Kako ste došli do svojih prvih suradnji i što se promijenilo do danas?

Prve suradnje s beauty brendovima ostvarila sam još kao pokretačica i glavna urednica portala Šminkerica. Promijenilo se to što ste tada brendove morali vući za rukav, a budžeti za online su bili gotovo nepostojeći, dok se danas brendovi javljaju sami i spremni su izdvojiti pozamašne iznose za originalan online sadržaj.

Koji su po Vama najveći problemi s kojima se susrećete u branši i na koji način ih rješavate?

Velik broj brendova i dalje ne shvaća razliku između broja followera  i engagementa, niti vas traži demografske podatke ljudi koji vas prate. No, i tu se vide ogromni pomaci u pozitivnom smjeru u proteklih godinu-dvije. Zapravo to ne vidim kao problem, nego propust brendova kojim se ne zamaram previše, već svu svoju energiju ulažem u što kvalitetniji sadržaj autentičan mojem stilu.

Kako vidite ovaj posao u budućnosti?

Mislim da će se u budućnosti nastaviti trend rasta popularnosti mikro influencera. Bez obzira na platforme, koje će se zasigurno mijenjati, osobni brend je ono što će držati publiku uz svakog od njih. Smatram da će ljudi tražiti sve više sadržaja osobne prirode, kako bi se što više mogli poistovjetiti s influencerima koje prate, što je za influencere odlično jer rezultira lojalnijim pratiteljima. Sadržaj će zbog toga biti još osobniji i "siroviji", bez previše režiranja videa i obrade fotki.

Što se vlastitog brenda tiče, imam ih već nekoliko i svakako ih namjeravam dalje razvijati u skladu s time. Uz povremeni sadržaj baby tematike, s obzirom na to da uskoro stiže i prinova.

Koji Vam je najdraži post do sada za koji smatrate kako Vas najbolje opisuje?

Moj video "30 stvari koje sam naučila do 30.". U njemu sam sažela sve svoje životne mudrosti do unatrag godinu i pol. Mislim da će mu uskoro trebati ažuriranje.