Privatna fotografija
BEAUTY IKON@

Ivana Šušnja: Jedan radni dan potreban je za jedan post

Hobi od kojeg ne želi nikada odustati donio joj je više od 30 tisuća pratitelja na Instagramu gdje ljubiteljice make-upa oduševljava svojim Flat Lay fotografijama.

Kako ste odlučili pokrenuti profil s tematikom ljepote?

Krajem 2011. sam otvorila beauty blog pod nazivom "Anaviglam" od kojega je zapravo sve i krenulo. Jednostavno sam željela kreirati sadržaj o kozmetičkim preparatima s obzirom na to da me beauty industrija jako zanima. U početku sam se pitala hoće li itko uopće čitati moj blog, a na koncu se ispostavilo da će ga dnevno posjećivati nekoliko tisuća čitatelja. S vremenom sam blog popratila i kroz društvene mreže - Facebook i Instagram, mada moram priznati da su mi i danas blog i sadržaj na njemu na prvom mjestu, iako su društvene mreže, pri čemu naglasak stavljam na Instagram, danas prevladale.

Po čemu se Vaš profil izdvaja od ostalih?

Kako sam već navela, što se mene osobno tiče blog i dalje ima prednost ispred društvenih mreža, što i nije više slučaj kod većine. Mislim da bi to bila glavna razlika, ali sve ostalo su nijanse jer danas zaista možete pronaći kreativne profile pojedinaca. Ono čemu se ja trudim biti dosljedna jest da se držim Flat Lay koncepta fotografije na društvenim mrežama jer se isti najbolje nadograđuje na moj sadržaj na blogu.

Objavu dijeli Ivana (@anaviglam)

Kako biste nekome tko ne zna što točno radite opisali i objasnili svoj posao?

S obzirom na to da blog nije moj jedini posao kojim se bavim u početku sam to vrijeme mogla kvalitetno balansirati, danas, odnosno nekoliko godina kasnije svaki moj dan izgleda tako da zapravo rijetko tijekom tjedna uspijem realizirati jedan cijeli slobodni dan, s obzirom i na činjenicu da sama odrađujem kompletan posao kako na blogu tako i na društvenim mrežama.

Kako izgleda čitav proces nastanka jedne fotografije s Vašeg feeda i tko Vas fotografira?

Prije svega, vikendom se najčešće posvetim fotografiranju jer cijenim benefite koje mi pruža prirodno svijetlo, a kako vikendom imam najviše “slobodnog vremena” to vrijeme posvetim upravo tom segmentu posla. No prije no što bi krenula fotografirati moram pripremiti proizvode koje ću slikati te popratni sadržaj koji će se nadopunjavati s proizvodima koji su mi u fokusu za pojedinu fotografiju. Nakon pripreme slijedi organizacija prostora za fotografiranje a tek onda slijedi sam proces fotografiranja koji zapravo oduzima najviše vremena.

Netko možda i okine dva do tri snimka i bude zadovoljan barem jednim i drago mi je da netko to može postići jer meni se zna dogoditi da primjerice okinem stotinjak snimaka samo jednog ruža a na koncu ne budem zadovoljna niti jednim, tada taj višesatni posao bude uzaludan ali u konačnici ja budem zadovoljna jer znam da ne težim kvantitetu već kvaliteti.

S obzirom na to da nisam pobornik pretjeranog uređivanja fotografije taj dio svedem na minimum pa taj dio posla ne traje toliko dugo kao prethodni segmenti, ali opet pogledam svaku fotografiju, izdvojim nekoliko i tako prođem tri do četiri kruga dok u konačnice ne budem zadovoljna finalnim rezultatom.

Nakon procesa fotografiranja slijedi rad na tekstu u smislu blog posta koji je opširniji te nešto kraće varijante za društvene mreže. Tekst koji kreiram za blog post jako mi je bitan jer isti mora sadržavati konkretan opis proizvoda ali i moje iskrene dojmove o proizvodu. Tekst za društvene mreže lakše je kreirati jer je i sam tekst kraći i ne zahtijeva detaljne informacije kao u slučaju blog posta.

Kada su fotografije i tekst spremni tek tada mogu kreirati blog post i post na društvenim mrežama, tada je taj proces poput slaganja puzzle jer kako bi sve bilo na nivou zadatka mora se samo nadopunjavati, tek tada je to kvalitetan sadržaj koji mogu ponuditi čitatelju.

Objavu dijeli Ivana (@anaviglam)

Koliko vremena ulažete u nastanak samog posta i editiranje fotografije/videa?

Kao što je vidljivo iz prethodnog odgovora, proces prije same objave blog posta i posta na društvenim mrežama dugotrajan je kako bi sve zajedno bilo adekvatno nadopunjeno jedno s drugim, odnosno fotografije s tekstom. Teško je definirati koliko što traži vremena jer taj dio zavisi i o samom proizvodu i temi ali ako bi morala zaokružiti neki vremenski rok tada bi mogla navesti kako je za jedan blog post popraćen društvenim mrežama potreban jedan radni dan od osam sati.

UKLJUČITE SE U GLASOVANJE ZA INFLUENCERA GODINE

Koje Vam je do sada najdraže iskustvo koje ste doživjeli ''influenciranjem''?

Definitivno sam kroz godine doživjela puno lijepih iskustava i zato je teško izdvojiti samo jedno kao posebno. Moram priznati kako mi laska kada među prvima isprobavam neki novi beauty proizvod ali ono što mi posebno imponira jest činjenica da je nekome stalo do mog mišljenja te da će pročitati moje dojmove i vjerovati mom dojmu, taj odnos između mojih dugogodišnjih (a i onih novih) čitatelja je zapravo temelj svega i ono što me gura prema naprijed da nastavim s ovim što radim. Taj poseban odnos teško mogu objasniti u ovih nekoliko redova ali to je nešto što mi posebno puno znači i smatram ga svojim najdražim iskustvom koje sam iskusila kroz ovo što radim.

Objavu dijeli Ivana (@anaviglam)

A koje najgore?

Kako imam lijepih iskustava tako imam i onih nešto lošijih a zapravo najlošije je ono kada netko uzme zdravo za gotovo moj rad. Smatram da su blogeri u Hrvatskoj došli na jedan zavidan nivo i da svi mi koji držimo do svoga bloga ulažemo u kvalitetu te svake godine proširujemo mogućnosti sa sadržajem koji nudimo, no na žalost postoji i druga strana koja nas prati u poslovnom smislu ali ne na istom nivou. Ako ste osoba koja je poput mene uložila godine rada te popratila to i s ulaganjem u razne oblike potrebne opreme tada jednostavno nakon toliko vremena imate svoj način rada koji ne želite i nećete mijenjati ni za kakve ponude koje rade odstupanja od onoga što jeste i onoga što radite. Takvih upita je na žalost najviše i to je najgori dio ovog posla no ako ste dosljedni sebi tada vas ni to pretjerano ne ometa, samo tu i tamo zasmeta.

Što mislite o učestalim negativnim konotacijama i olakom shvaćanju Vašeg posla?

Svaki posao (manje više) vuče za sobom negativne konotacije no dok god sam ja dosljedna svom načinu kojega smatram ispravnim dotada nemam problema s istima. Svatko bi bio sretniji i zadovoljniji kada bi radio ono što voli, barem kroz hobi ako već ne kroz posao.

Kako ste došli do svojih prvih suradnji i što se promijenilo do danas?

Suradnje su nekako oduvijek dolazile “same” do mene, odnosno brend ili agencije uvijek bi se prvi meni obratili, što mi je išlo na ruku jer ja ne stižem sama popratiti taj dio posla, stoga je taj dio posla ostao nepromjenjiv u mom slučaju. Ono što se kod mene drastično promijenilo jest mogućnost izbora, u ranim počecima bilo bi mi nešto neugodno odbiti da me se ne bi krivo shvatilo i nisam išla u širinu detalja s pregovorima koliko sam željela, danas je slučaj obrnut, kada me netko kontaktira želim znati sve moguće detalje o proizvodu kako bi prije same izrade plana rada odlučila da li uopće želim posvetiti vrijeme tom nekom proizvodu.

Objavu dijeli Ivana (@anaviglam)

Koji su po Vama najveći problemi s kojima se susrećete u branši i na koji način ih rješavate?

U principu, imam dovoljno godina i iskustva da mi ništa ne može predstavljati problem, ako se isti i ukaže jednostavno ga pokušam riješiti a ako ne ide tada taj projekt nije za mene. Smatram kako brendovi odnosno ljudi koji ih predstavljaju još nisu sazreli zajedno s blogerima jer na tom potezu je jako loša komunikacija u smislu nerazumijevanja, no srećom u poziciji sam u kojoj mogu birati s kime ću surađivati. Naravno, uvijek postoje kreativci koji po mom mišljenju trate svoje vrijeme pristajući na sve i tada branša nazaduje jer sve krene u pogrešnom smjeru, no svaki problem je rješiv pa tako i ovaj.

Kako vidite ovaj posao u budućnosti? Razmišljate li o razvijanju vlastitog brenda?

Ovaj posao nikada nije bio moj primarni posao, možda zato lakše pristupam svemu jer nemam tog tereta, no ono što znam da je sigurno jest da je “Anaviglam” nešto samo moje i od čega neću nikada odustati, teško bi mi bilo ikada zatvoriti to poglavlje života za koje sam toliko vezana a tko zna, možda se i proširi sve skupa u nekom novom smjeru, vidjet ćemo što budućnost nosi.

Koji Vam je najdraži post do sada za koji smatrate kako Vas najbolje opisuje?

Svaki objavljeni post ima dio mene u sebi, neovisno da li se radi o fotografijama ili tekstu, to je kao da majku pitate koje joj je dijete najdraže, jednostavno je nemoguće odgovoriti na ovo pitanje. Svaki post je poseban za sebe i u svaki je uložen podjednak trud, stoga bi odgovor bio da je to u kompletu blog “Anaviglam” kojem sam ujedno posudila i svoje ime, to sve govori koliko sam ponosna i vezana uz isti.

Objavu dijeli Ivana (@anaviglam)

Linker
23. travanj 2024 06:52