Marija Nikšić: Instagram je puno više od lijepih fotografija

  • 28.08.2018. u 08:32

  • Autor:
    • Iris Hazler

Ljubav prema modi traje još od bloga iz 2013. godine, a radeći ono što voli joj je otvorilo brojna vrata. Promijenila se samo činjenica da je u sve uvela veliku dozu profesionalnosti i brže reproducira kvalitetan sadržaj.

Kako ste odlučili pokrenuti profil s tematikom mode?

Išlo je spontano, kad sam otvorila blog 2013. godine. Društvene mreže su bile samo još jedna platforma gdje se mogu kreativno izražavati.

Po čemu se Vaš profil izdvaja od ostalih?

Jako je nezahvalno govoriti o sebi u ovom kontekstu, ali recimo da je to posebnost mog stila i pastelne boje koje prevladavaju. Trudim se da svaka fotka sama za sebe priča priču.

Kako biste nekome tko ne zna što točno radite opisali i objasnili svoj posao?

Moj posao je sveobuhvatan. Nisu to samo lijepe fotke iza profila. To uključuje pomno planiranje. Prvo smislim koncept fotke, onda odjeću, zatim tematiku. Potom slijedi fotografiranje i lokacija, hvatanje dobrih uvjeta za fotku, a onda obrada fotografije. Ako radim za klijenta nastojim ostati dosljedna sebi, a da pritom odradim kampanju za koju su me angažirali. Fotografije koje nastanu za kampanje šaljem prethodno na autorizaciju, a tek onda objavljujem na društvenim mrežama. Ima tu i papirologije o kojoj nerado pričam. Sve u svemu, nisu to samo lijepe fotke, ima tu puno posla pripreme i planiranja.

Kako izgleda čitav proces nastanka jedne fotografije s Vašeg feeda i tko Vas fotografira?

Prije svake fotografije napravim plan kako to treba izgledati. Ponekad fotografije nastanu spontano, ali puno više ih je planirano. Neke fotografije iziskuju i tri sata pripreme, a zatim sat vremena obrade. A nekad mi se posreći da to sve traje i kraće. Fotografiraju me kolegice blogerice, a povremeno i profesionalni fotografi.

UKLJUČITE SE U GLASOVANJE ZA INFLUENCERA GODINE

Koliko vremena ulažete u nastanak samog posta i editiranje fotografije/videa?

Jako puno vremena potrošim na realizaciju. Ponekad i nekoliko dana razmišljam kako da kroz fotografiju prikažem svoju viziju. Editiranje traje najkraće. Fotografiranje samo jedne fotke ponekad potraje i preko tri sata.

Koje Vam je do sada najdraže iskustvo koje ste doživjeli ''influenciranjem''?

Najdraže mi je pročitati divne komentare i poruke od pratitelja. Baš nedavno sam dobila poziv za rad na jednoj kampanji i osoba koja me zvala mi je rekla da je iz više izvora čula kako odlično radim posao. Pritom nisam ni znala tko me tako pohvalio. To je postalo sve učestalije što više kampanja odradim. Povremeno sam jako stroga prema sebi pa mi je jako drago čuti da neki klijent s kojim sam radila za mene ima tako lijepe riječi. To sa sobom nosi i činjenicu da sam stalno dostupna i efikasna, a godišnji odmor je za mene nepoznanica.

A koje najgore?

Najgore je neprofesionalnost i određena doza sarkazma na rad. Na to se ne obazirem, moj moto je red, rad i disciplina, ako je netko neprofesionalan to govori više o njima.

Što mislite o učestalim negativnim konotacijama i olakom shvaćanju Vašeg posla?

To mogu govoriti samo osobe koje nisu dovoljno informirane. Olako shvaćanje bilo kojeg posla koji netko nije radio je deplasirano. Svatko ima pravo misliti što želi. Od mišljenja nitko nije umro.

Kako ste došli do svojih prvih suradnji i što se promijenilo do danas?

Prve suradnje su došle do mene. Dan danas sam zahvalna na tome. Samo sam radila ono što volim, a onda su se vrata polako sama otvarala. Promijenila se samo činjenica da sam u sve uvela veliku dozu profesionalnosti i brže reproduciram kvalitetan sadržaj. Svakom novom suradnjom otvaram vidike i u procesu brzo učim. Naučila sam puno više o marketingu i kroz dugoročne suradnje s PR-ovcima sam stekla uzajamno poštovanje i uvažavanje mišljenja. Drago mi je da ta komunikacija odlično funkcionira i da uvijek iznova surađujemo. To je svakako dobar znak.

Koji su po Vama najveći problemi s kojima se susrećete u branši i na koji način ih rješavate?

Povremeno se nađu ljudi na određenim pozicijama koji znaju bolje od nas što bi za nas bilo dobro. Uvijek nastojim objasniti i argumentirati svoje stavove i ne prihvaćam kampanje koje nisu u domeni mojih interesa ili ako se moja vizija ne poklapa s vizijom klijenta. Takve suradnje odbijam. Okruživanje istomišljenicima mi je donijelo rasterećenje i sve od tad glatko funkcionira. Ne moram imati sve da bih bila sretna. Potencijalne probleme nastojim predvidjeti i volim ih iskomunicirati. Iskrena sam i srčana, a istovremeno i profesionalna. Ako sam angažirana za određeni posao, odradit ću ga po dogovoru, ako nešto ide izvan okvira dogovora nastojim pronaći kompromis. Ako nema kompromisa zahvalim se i odem. Slično kao i vezi.

Kako vidite ovaj posao u budućnosti?

Vidim posao kroz prizmu podizanja kvalitete i ne gledam predaleko u budućnost.

Razmišljate li o razvijanju vlastitog brenda?

Ormarija je sama po sebi na neki način brend. Ime je zvučno i pamtljivo. Zasad ne razmišljam o pokretanju brenda odjeće povezanog s mojim imenom, ali nikad se ne zna.

Koji Vam je najdraži post do sada za koji smatrate kako Vas najbolje opisuje?

Ima ta jedna božićna fotka koja govori puno o mom stilu, o onome što volim, a na licu mi se vidi emocija. Imam puno takvih postova, ali taj jedan mi je nekako najdraži. Bio je to idealan spoj trenutka i eksterijera.