Privatni album
beauty ikon@

Silvija Imbrišak: Moja dužnost prema pratiteljima je da budem iskrena

Silvija Imbrišak (27) po struci je radni terapeut, a Instagram i YouTube su joj hobiji koje je pretvorila u posao. Iznimno se ponosi svojim stavom i iskrenim feedbackom za svoju publiku.

Kako ste odlučili pokrenuti profil s tematikom ljepote?

Bilo je to još u vrijeme mojih studentskih dana, kada sam imala ''viška'' vremena, premalo novca i puno ljubavi prema make-upu. Iako su mi isprva govorili da ne ulazim u to ako nisam ozbiljna u svojim namjerama, jednostavno sam odlučila ignorirati što je tko rekao i upustiti se u taj neki, meni, novi svijet.

Po čemu se Vaš profil izdvaja od ostalih?

Vjerujem da je svaki od profila na svoj način jedinstven i upravo zbog toga se izdvaja u mnoštvu drugih. Ne volim samu sebe uzdizati i veličati, ali što sam duže u ovim ''vodama'' sve manje imam dlake na jeziku i kažem upravo ono što mislim, bez obzira hoće li mi taj brend nastaviti slati proizvode ili ne, smatram da je moja dužnost prema čitateljima ostati iskrena.

Kako biste nekome tko ne zna što točno radite opisali svoj posao?

Rekla bih kako je ovo prije svega hobi od kojeg ne zarađujem, niti malo, ali je to nešto što me jako usrećuje. Prošla sam zaista mnogo toga u ovih pet godina koliko imam blog i četiri koliko vodim svoj YouTube kanal. Možda nisam još uvijek dosegla sve što sam si zacrtala, ali polako idem ka tome. Ovaj ''posao'' prije svega nije šala i zahtjeva jako puno vašeg vremena, od same pripreme objava do realizacije i obrade. Naravno morate se i pripremiti da neće sve biti uvijek šareno i da će doći i oni sivi trenuci kada ćete poželjeti odustati, ali ukoliko zaista volite ono što radite, shvatit ćete da ne možete bez toga, vjerujte mi, znam iz svog iskustva.

Kako izgleda čitav proces nastanka jedne fotografije s Vašeg feeda i tko Vas fotografira?

Tek unazad godinu dana, kada sam odlučila podići sve to na neku novu razinu, počela sam više pažnje davati samom izgledu feeda i onog što objavljujem tako da pomno planiram što ću objaviti, ali ne i kada. Nisam opterećena svakodnevnim objavama iako pazim da ipak ne prođe neki duži period neobjavljivanja. Fotografiram se sama, osim kada imam neke suradnje. Onda uskoče i kolege fotografi.

Koliko vremena ulažete u nastanak samog posta i editiranje fotografije/videa?

Ako ćemo iskreno, dosta. U vrijeme kada sam pisala postove više nego snimala videe, to bi potrajalo nekih dva, tri dana jer nije da bih odradila sve odjednom. Još ako nisam zadovoljna slikama - sve ispočetka. S videom je nešto drugačije. Treba mi barem dva. tri sata da snimim sve i zatim ide obrada za koju mi treba barem pola ili cijeli jedan dan, ovisi o tome koliko sam fokusirana zapravo, i koliko treba video kratiti.

Koje Vam je do sada najdraže iskustvo koje ste doživjeli ''influenciranjem''?

Hmm iskustvo? Što sam imala prilike putovati u Beograd u kojem nikada nisam bila, i to party vlakom u organizaciji FunFactory turističke agencije. Iskustvo koje ću pamtiti do kraja života jer ne samo da sam se odlično provela, već sam upoznala mnoštvo ljudi s kojima se i dan-danas družim.

A koje najgore?

Mislim da za sada nemam neko najgore iskustvo, ali nikada ne reci nikad.

UKLJUČITE SE U GLASOVANJE ZA INFLUENCERA GODINE

Što mislite o učestalim negativnim konotacijama i olakom shvaćanju Vašeg posla?

Ističem, meni ovo nije posao pa ne shvaćam sve te konotacije ozbiljno. Smatram da je ovo hobi koji se, naravno, može pretvoriti u posao ako se istaknete na neki način na koji će vas se zapamtiti ali mislim da smo se navikli na sve što možemo očekivati u Hrvatskoj pa tako smatram da nikoga tako nešto ne muči tj. opterećuje.

Kako ste došli do svojih prvih suradnji i što se promijenilo do danas?

Do svojih prvih suradnji došla sam tako da su mi se neki brendovi sami javili, a nekima sam ja, čisto informativno sam s njima podijelila svoj portfolio i tako smo počeli surađivati. Danas se ne javljam nikome, kako mi se tko javi tako im odgovorim odgovara li mi ili ne.

Koji su po Vama najveći problemi s kojima se susrećete u branši i na koji način ih rješavate?

Problemi su ti da se nama manjim influencerima ne daje ista pažnja kao onim velikima, pri tome mislim velikima po brojkama onih koji ih prate. Iskreno, vrlo malo naših velikih influencera pratim jer velika većina njihovih objava je plaćena i samim time je meni upitno koliko netko stoji iza nekog proizvoda koji su objavili putem društvenih mreža/recenzirali. Puno puta su mi prijatelji znali reći ''Kupila sam ______ jer je ______ objavila da joj je super, ispostavilo se da nije," pa se tako i ja držim kolegica koje nemaju problema reći da nešto nije ispunilo njihova očekivanja, upravo kao i ja, bez obzira na to jesu li plaćene ili ne jer nama je bitno prenijeti ono što zaista mislimo, iako ta suradnja bila i posljednja.

Kako vidite ovaj posao u budućnosti?

Nadam se da ću se pokrenuti tj da će me prepoznati oni koji znaju cijeniti stav i iskren feedback bez obzira svidio im se on ili ne. Previše se sve uljepšava da bi se ugodilo drugima, nažalost.

Razmišljate li o razvijanju vlastitog brenda?

Za sada ne. Prije godinu, ili čak nešto više, imala sam neke ideje ali još uvijek su to samo ideje.

Koji Vam je najdraži post do sada za koji smatrate kako Vas najbolje opisuje?

Mislim da je takvih više ali nekako su mi najdraži bili, s obzirom na to da više ne pišem na blogu već snimam videe, oni osobne tematike kada bi jednostavno ''olakšala'' dušu i pokazala da smo svi mi ipak ljudska bića s osjećajima.

Linker
17. travanj 2024 02:47