Prodaja 'skočila' za 125 posto

Beauty hit: Maskara kojoj je prodaja u godinu dana skočila 125 posto

  • 19.01.2018. u 15:22

  • Autor:
    • Dina Plevnik Hajduk

Press Foto
Ova maskara oduševila je beauty blogerice i korisnice Pinteresta, a prodaja joj je u samo godinu dana skočila za 125 posto

Mnogi se slažu da je dobra maskara najvažniji dio asortimana koji nosimo u kozmetičkoj torbici jer lijepo uređene trepavice naglašavaju oči, vizualno uklanjaju umor i licu dodaju određenu dozu glamura. Na kraju krajeva, maskara nam može poslužiti i kao fiksator za obrve i kao tuš, ako zaboravimo ostatak šminke.

Neke žene cijeli život provedu u potrazi za idealnom maskarom, a beauty brendovi svakih nas nekoliko godina iznenađuju hit proizvodima koji uspijevaju zadovoljiti make-up potrebe dama diljem svijeta, barem dok ne naiđe neka s boljom formulom, četkicom i ambalažom...

Trenutni hit u svijetu je maskara u metalik ružičastoj nijansi za kojom su poludjele beauty blogerice i korisnice Pinteresta koje su fotografiju ovog make up hita spremile više od 60 000 puta, izvještava Hello.

Tko je 'ljepotica' o kojoj svi govore?

Popularna maskara stiže iz kolekcije američkog brenda "Too Faced", a nosi duhovit (a neki kažu i istinit naziv) "Better Than Sex".

Instagram
 

Jarrod Blandino, čovjek koji stoji iza hit brenda, za Allure je izjavio kako mu je ovo jedan od najdražih proizvoda koje je ikad izbacio, upravo zbog godina istraživanja koje su uložili njegovi znanstvenici kako bi stvorili jedinstvenu formulu koja će trepavice učiniti dugačkima, gustima, seksi i glamuroznima.

 

U posljednjih godinu dana, zahvaljujući oduševljenim komentarima na društvenim mrežama, prodaja ove maskare skočila je za 125 posto, a cijena joj se kreće od 140 do 200 kuna, ovisno u kojem dijelu svijeta je kupujete.

 

Nažalost, u Hrvatskoj se više ne prodaje brend Too Faced pa ćete ovu poželjnu maskaru morati naručiti putem interneta ili zamoliti nekoga da je potraži u Sephori na nekom putovanju.

 

Uspjeh maskare "Better Than Sex" oduševio je njezinog tvorca Jarroda Blandina, što ga je inspiriralo na kreiranje istoimenih štikli koje se mogu kupiti u američkom online dućanu make up brenda Too Faced.

Too Faced