ŽIVOPISNA KOZMETIKA

Kozmetička torbica ne mora biti dosadna: Imamo najzabavnije preparate za njegu

  • 17.09.2019. u 10:48

  • Autor:
    • Ivana Vodogažec

Jesensko sivilo 'razbija' živopisni izgled novih njegujućih i dekorativnih aduta.

Flasteri za akne u obliku cvjetića i gelmaske što podsjećaju na trešnje gotovo su preko noći postali najtraženiji “stilski dodaci” u njezi lica, zahvaljujući Charli Howard (28) čija je nova kozmetička linija Squish proglašena svjetskim hitom čim su se slike proizvoda počele širiti internetom. Britanski model i aktivistica, koja se zalaže za prihvaćanje različitosti u modnoj industriji, snimila je kampanju zajedno s još desetak “stvarnih cura”. Među njima su i druge manekenke poznate po tome što razbijaju predrasude i stereotipe: Sophia Hadjipanteli (23) s izuzetno bujnim, spojenim obrvama, Jillian Mercado (32) koja je u invalidskim kolicima zbog mišićne distrofije te “plus-size” model Lulu Bonfils (19).

Charli Howard

- Želimo potaknuti mlade da prihvaćaju sebe takvima kakvi jesu. Nema smisla opterećivati se nametnutim i nerealnim standardima ljepote. Njegujmo se na zabavan način! Kozmetika često ima “klinički“ imidž, a zašto ne bi bila kičasta i mamila osmijeh na lice? - poručuje osnivačica brenda Squish. I Millie Bobbie Brown (15), zvijezda američke hit-serije “Stranger Things”, prepoznala je važnost zabavnog dizajna: među “najslađim” proizvodima u njezinoj novoj kozmetičkoj liniji Florence by Mills “plivajuće” su gelmaske za područje oko očiju, što oblikom podsjećaju na ribe.

Millie Bobby Brown

Kultni pariški parfemski brend Diptyque također je u novu sezonu ušao s naljepnicama, lansiravši mirisne “tetovaže” koje se doimaju kao da su načinjene od satena. Osim živopisnih “stickera”, mnogo je drugih “igračaka”: pilinzi i losioni u obliku kolačića i figurica, make-up koji se može personalizirati odabirom željene ambalaže, raznobojni setovi za manikuru i pedikuru, “nasmijane” kozmetičke bočice i spužvice za šminkanje, šarene četke za kosu... Zahvaljujući njima svijet ljepote poprima ugođaj veselog crtića i zabavnog parka za čistu uživanciju.

Charli Howard za svoju liniju Squish osmislila je Flower Power ‘cvjetne’ flastere za akne, Cherry maske u obliku trešanja i Jelly Lip sjajilo za usne; Fan Nail File set rašpica za manikuru u obliku privjeska 24,90 kn DOUGLAS

Tatoo Blue Butterfly četka za kosu 94,90 kn WET BRUSH; Panda’s Dream Cool Eye Stick serum u sticku za područje oko očiju 89,90 kn TONY MOLY; Mr. Chiseled četkica za konturiranje 225 kn TOO FACED

Fruity Blusher rumenilo s motivom breskve 45 kn I HEART REVOLUTION; Donut Fizzer kupka u obliku krafne (set 4 komada, 85 kn); Yuge uljni tretman za kosu na štapiću prije uporabe se razmuti u vodi, 78 kn LUSH;

Prêts-à-parfumer Do Son mirisne ‘tetovaže’ DYPTIQUE; Među veganskim proizvodima brenda Florence by Mills glumice Millie Bobbi Brown su i jastučići za područje ispod očiju ‘swimming under the eyes’, koji oblikom podsjećaju na ribice; B. Right! Delights! set za njegu lica dolazi u limenoj kutijici nalik na tortu, 248 kn BENEFIT