Too Faced/Instagram
Too Faced/Instagram

Individualna ljepota

Znate li što su indie beauty brendovi i kako mijenjaju svijet kozmetike?

  • 11.02.2018. u 10:15

  • Autor:
    • Dina Plevnik Hajduk

U velikoj Britaniji, a i šire, žene se ne mogu zasititi ruževa Charlotte Tilbury, koje nose i Amal Clooney, Kim Kardashian, Bella Hadid, Penelope Cruz i Cindy Crawford

Pogledate li u svoju kozmetičku torbicu, velika je vjerojatnost da ćete pronaći nekoliko komada 'indie šminke', a sigurno ih imate i na popisu želja za nadolazeće kupnje.

Indie brendovi već nekoliko godina odvažno koračaju uz rame poznatih kozmetičkih tvrtki na koje smo navikli, ponajviše zahvaljujući društvenim mrežama, zanimljivim proizvodima i osobnim pristupom kad je o prodaji riječ.

 

Što su indie brendovi?

Za brendove "Too Faced", "Anastasia Beverly Hills", "NYX" i "Rodin" sigurno ste već čuli, možda neke od njihovih proizvoda upravo i sada nosite na licu, a oni su samo šlag na neodoljivoj torti indie brendova koji, prema novijim izvještajima, hrabro preuzimaju dobit kozmetičkih divova kao što je, na primjer, L'Oreal, Max Factor, Estee Lauder i slični.

Ukratko, to su samostalni brendovi iza kojih ne stoje velike korporacije i multimilijunska ulaganja.

Često nastaju pod kreativnom paskom slavnih blogera i vizažista, a jedan od najboljih primjera je kozmetika Kylie Jenner.

 

Tko bi prije desetak godina mogao reći da bi tinejdžerica mogla osmisliti svoj idealan ruž i stvoriti brend koji joj donosi milijune, samo zato što je popularna? Vjerovali ili ne, 2016. osvojila je nagradu za najbolji indie brend, a popularnost njezine šminke od tada samo raste.

U 'indie igri' nedavno joj se pridružila i sestra Kim koja je u trenu oka rasprodala i šminku i parfeme, a izbacivanjem make up linije Fenty Beauty, svoj je trag u kozmetičkoj industriji ostavila i Rihanna.

 

Individualan pristup

Premda je svježe lice u svijetu kozmetike, Emily Weiss smatra se jednim od ključnih aktora indie priče. Mlada Amerikanka godinama je radila kao pomoćnica u "Teen Vogueu" te u slobodnim satima pisala beauty blog, sve dok se nije odvažila i pokrenula portal "Into The Gloss" koji je postigao velik uspjeh. Iz portala je niknuo i beauty brend 'Glossier', stvoren gotovo prema željama i dvojbama njezinih čitateljica.

Glossier/Instagram
 

"Postavljamo temelje za novi pokret u ljepoti, onaj koji slavi prave žene, u pravom svijetu", izjavila je Weiss čiji se praktični proizvodi u atraktivnim ambalažama s porukama mogu kupiti po pristupačnim cijenama premda nude vrhunsku kvalitetu.

Vjerujemo stvarnim osobama, a manje znanstvenicima

U velikoj Britaniji, a i šire, žene se ne mogu zasititi ruževa Charlotte Tilbury, koje nose i Amal Clooney, Kim Kardashian, Bella Hadid, Penelope Cruz i Cindy Crawford. Tajna njezinog uspjeha i nije velika tajna - Charlotte je dvadeset godina radila kao vizažistica i najbolje može reći kakve teksture i nijanse ženama pristaju.

Charlotte Tilbury/Instagram
 

Kemikalije su out

Brojni indie brendovi fokusirani su na stvaranje proizvoda na prirodnoj bazi, bez parabena i štetnih kemikalija. OY-L, preparativna kozmetika oslobođena kemije, postigla je velik uspjeh, kao i Olverum, linija proizvoda za njegu tijela baziranih na ulju čija formula potječe još iz 1931. godine.

Utjecaj Koreje

Teško je osporiti utjecaj koji korejsko tržište, opsjednuto potragom za proizvodima koji će pružiti vječnu mladost ima na indie scenu. S te strane svijeta stižu fantastične nezavisne beauty tvrtke koje se za pažnju potrošača natječu vrhunskom tehnologijom, neobičnim nazivima, inovativnim teksturama i dosad neviđenim ambalažama. "Mizon" i "Caolion" samo su neki od favorita beauty znalaca. Stranica "Peach and Lily" prodaje odličan izbor indie kozmetike iz Azije, a u svoj asortiman uključuju nove brendove.

Ovo nisu kozmetički proizvodi koji se već generacijama koriste u vašoj obitelji, ni make up favoriti vaših prijateljica; indie brendovi gotovo su alternativni dio beauty scene, rezerviran za 'cool korisnike' koji traže nešto više, osobnije i zabavnije.

Glam Glow/Instagram