Nova kolekcija

Chiara Ferragni o suradnji s luksuznim brendom Lancôme: 'Make-up je samo jedan korak do boljeg samopouzdanja'

Lancome Instagram
Osim modnog carstva koje je gradila od 2009. godine pokretanjem vlastitog bloga, talijanska influencerica Chiara Ferragni kreirala je make-up liniju u suradnji s Lancômeom kako bi se žene osjećale bolje u svojoj koži, neovisno o tome kako izgledaju.

Jedna od najuspješnijih influencerica na svijetu, Chiara Ferragni, postala je prva globalna muza poznatog kozmetičkog diva. U suradnji s beauty brendom Lancôme, kreirala je make-up liniju baziranu na vlastitim svakodnevnim lookovima, a sadrži osam proizvoda za postizanje prirodnog sjaja bez obzira na vaš ton kože.

Lancome Instagram

U njoj se nalaze tri nove nijanse najprodavanijih Lancôme sjajila i ruževa L'Absolu Mademoiselle Shine i L'Absolu Lacquer - neutralne za veću punoću usana te ružičaste i crvene poput onih koje Chiara nosi na crvenom tepihu. Osim njih, tu je i redizajnirana Lancôme Hypnose maskara te 'Flirting' paleta koja sadrži proizvode za usne, obraze i oči.

Lancome

L'Absolu Mademoiselle Shine x Chiara Ferragni 189 kuna

 

U nedavnom intervjuu, Chiara je otkrila kako je uz modu uvijek željela bio dio beauty industrije. "To mi je bio veliki san, ali i zbog toga što su moji pratitelji uvijek htjeli znati što nosim od šminke", rekla je influencerica koja smatra da se pojam ljepote uvelike promijenio s godinama.

"Ljepota više ne podrazumijeva samo jednu stvar. Više ne morate biti jedne veličine, boje ili imati određeni tip lica. Sada se fokusiramo na ono što jesmo, a ne ono kako izgledamo. Cilj ove kolekcije je otkrivanje ljepote u sebi jer je ljubav prema sebi temelj svega ostaloga. Make-up je samo jedan korak do boljeg samopouzdanja", poručila je Chiara.

Chiara Ferragni

Čitav asortiman dolazi u ružičastom pakiranju sa šljokicama i prepoznatljivim Chiarinim motivom - očima koje namiguju. Za svakoga tko ne zna kako koristiti proizvode iz kolekcije, Chiara je na svom Instagramu objavila make-up tutorijale koje se ne čine nimalo komplicirani.

Od pokretanja bloga The Blond Salad 2009. godine iz ljubavi prema modi, Chiara je svoje carstvo gradila vrlo promišljeno. Njezino kombiniranje visoke i pristupačne mode pridobilo joj je milijune pratitelja. Pokrenula je i vlastiti modni brend Chiara Ferragni Collection, a popularnost joj je još više porasla otkako su u trećem mjesecu prošle godine ona i njezin suprug, talijanski pjevač Fedez, dobili sina Leonea.