SIMBIOZA DVA RAZLIČITA SVIJETA

Inovacije u službi ljepote: Jedan selfie danas može otkriti sve o stanju vaše kože!

Vodeći kozmetički brendovi već godinama koketiraju s novim mogućnostima koje im nudi tehnologija, a s kojima se moraju uhvatiti u koštac ako žele privući nove generacije. Personalizirano iskustvo već je neko vrijeme traženo i u modnoj i u beauty industriji pa brendovi svako toliko naprave nešto novo – i digitalno – kako bi privukli korisnike, ali i zadržali prepoznatljivost, a posljednjoj inovaciji za dijagnostiku je potreban samo selfie.

Ključnu ulogu u svemu tome igraju "proširena stvarnost" ili AR (augmented reality) te umjetna inteligencija, odnosno AI (artificial intelligence) koji se sve više koriste u službi ljepote. Mogućnosti koje oni nude su nebrojive, a s kozmetičkim divovima sve zainteresiranijim za taj svijet mi dobivamo proizvode i iskustvo o kakvom smo prije nekih deset godina mogli samo gledati na malim ekranima.

Iako su i ranije postojale različite mogućnosti za „personalizirani” pristup, trenutačna ponuda u kojoj glavnu riječ vode aplikacije mnogo je konkretnija i direktnija. Jedan od posljednjih brendova koji je odlučio iskoristiti sve mogućnosti digitalne tehnologije je L'Oreal, koji prvi uvodi umjetnu inteligenciju u cijelu priču, ali uz njega ima još nekoliko brendova koji su već pokrenuli svoju simbiozu beauty svijeta i tehnologije.

Dijagnostika kože

Otkako je kozmetički div prošle godine kupio kanadski tehnološki startup ModiFace, svako malo predstavi neki novitet i pokušava se nametnuti kao predvodnik tehnoloških inovacija u beauty svijetu. Nakon aplikacija za isprobavanje make-upa i frizura, L'Oreal je predstavio novi proizvod – digitalni alat za dijagnostiku kože lica.

L'Oreal

Njihov novi projekt temelji se na znanstvenom istraživanju tipova kože i načina na koji ona stari koje su L'Orealovi stručnjaci provodili posljednjih 15 godina. Nova dijagnostička tehnologija se temelji na „proširenoj stvarnosti”, ali i umjetnoj inteligenciji, odnosno AI algoritmu koju su zajedno razvili programeri ModiFacea i L'Orealovi stručnjaci. Iako je predstavljena tek na kanadskom tržištu, novi alat, koji je L'Oreal odlučio vezati za svoj poznati brend Vichy, bi do kraja godine trebao biti dostupan na službenim stranicama brenda diljem svijeta, a osim u desktop verziji, bit će dostupan i kao mobilna aplikacija. Dovoljan je jedan selfie pomoću kojeg će SkinConsultAI odraditi dijagnostiku, odnosno pronaći sedam znakova starenja, analizirati ih i predstaviti slabosti i prednosti vaše kože te probleme na koje treba odmah reagirati. Naravno, nakon dijagnostike stiže preporuka najbolje kombinacije za tip kože.

- Prvi put ikad, tehnologija omogućuje ženama pravu personaliziranu dijagnostiku kako bi bolje razumjele kako koža stari i kako najbolje odabrati proizvode za njezinu njegu – poručili su iz L'Oreala i naglasili kako im je cilj da korisnici razumiju proces starenja kože.

Pametna četka

Predstavljena je još 2017. godine kao prva pametna četka na svijetu, a na taj korak se odlučio Kérastase, vodeći brend u profesionalnoj njezi kose. Inovativna četka ima nekoliko zanimljivih mogućnosti: može mjeriti suhoću, ispucale vrhove i elektricitet, a vodi računa i o uzorcima te broju poteza četkom kroz kosu te je sve dostupno na mobilnoj aplikaciji. Naravno, nakon analize, preporučeni su vam proizvodi koji bi najbolje njegovali vašu kosu s obzirom na prikupljene podatke.

Kerastase

Stručnjak za noć

U suradnji s Google Home, Estee Lauder je osmislio Nighttime Expert kako bi korisnici omogućio personaliziranu rutinu noćne njege kože. Postupak je jednostavan: Google Home treba tražiti razgovor s Estée Lauder Nighttime Expertom, a nakon toga slijede preporuke za njegu kože na temelju kratkog upitnika, a nudi i priliku za učenje tehnika nanošenja preparata.

Estee Lauder

Pametno ogledalo

Amazon naravno nije dugo čekao da se pridruži pokretu pa je osmislio pametno ogledalo u kojem se skriva "Alexa" koja će vam otkriti sve o stanju kože, dati koji savjet i pratiti realizaciju ciljeva. HiMirror vam omogućuje da pratite kako vam se koža mijenja, da provjerite ima li smisla novi serum za koji ste izdvojili nekoliko stotina kuna ili, pak, da vidite koje proizvode vam vaš pametni beauty partner preporučuje.

HiMirror

Skener za kožu

Aplikacija koja uz pomoć uređaja za "skeniranje" kože analizira pore, hidrataciju i formaciju bora doprinos je Neutrogene u područje spajanja tehnologije i ljepote. SkinScanner možete priključiti na svoj mobitel, a dolazi s povećalima koja u sebi imaju ugrađena LED svjetla i senzore. Svaki put kada skenirate kožu, aplikacija prikuplja podatke te na temelju njih preporučuje proizvode.

Neutrogenin SkinScanner