potpuno jedinstven

Iskusila sam dašak britanskog luksuza u Zagrebu: Cijeli dan su me ispitivali koji parfem nosim

  • 14.06.2019. u 18:52

  • Autor:
    • Ida Tomašković

rpt_vivid
Gloria
Početkom godine u Zagrebu, u Ilici 7, otvorio se luksuzni butik s jedinstvenim niche parfemima Jo Malone London koji njeguje britansku parfemsku tradiciju već više od 20 godina. Povodom dolaska luksuznog brenda na hrvatsko tržište, imala sam priliku razgovarati s Antonom Denverom, regionalnim edukacijskim menadžerom brenda koji mi je otkrio sve tajne ovih mirisa i zašto su još od 1994. omiljeni diljem svijeta.

Zaputila sam se u Ilicu i već na vratima dočekao me oblak divnih parfemskih nota, od drvenastih, preko citrusnih do onih toplih i slatkih te očaravajući interijer butika u kojem svaki kutak odiše britanskim karakterom. Kako je Anton odmah napomenuo, ono što Jo Malone razlikuje od ostalih parfemskih brendova je upravo britanska tradicija i individualni pristup klijentima.

"Mnogi parfemski brendovi nude samo jednu opciju isprobavanja mirisa - pošpricate ga na test traku i odlučite sviđa li vam se ili ne. No, glavna karakteristika Jo Malone brenda je što svaki kupac uz pomoć JML stilista može pronaći idealnu kombinaciju dva mirisa kroz takozvani "Fragrance Combining" ili opuštajuću masažu ruku pomoću koje možete saznati koje vam note najviše odgovaraju", objasnio je Anton. Osim parfema, Jo Malone u ponudi ima i Bath&Body program koji uključuje gelove za tuširanje, losione i kreme za tijelo te Home program s difuzorima za prostor, sprejevima za posteljinu i mirisnim svijećama koje su jedne od najprodavanijih proizvoda brenda.

13.06.2019., zagreb.
Anton Denver, Regionalni edukacijski menadzer za Jo Malone London i Ida Tomaskovic.
Foto: Livio Andrijic
Livio Andrijić

Još jedna karakteristika koja ga drži na vrhu parfemske industrije jest posvećenost detaljima i trud koji JML stilisti posvećuju zamatanju svakog kupljenog proizvoda u prepoznatljive elegantne kutije koje su savršene za poklon - drugima, ili sebi. Većina njihovih proizvoda, kaže Anton, proizvedena je upravo u Velikoj Britaniji te slavi britansko nasljeđe, kako kroz sam naziv brenda, tako i kroz spomenuti britanski karakter koji se odlikuje sofisticiranom jednostavnošću.

Glavna parfumerka Celine Roux u kreiranju svakog proizvoda koristi samo najbolje sastojke koje nabavlja po cijelom svijetu, a najviše inspiracije crpi iz prirode te ne robuje trendovima. "Svaki od naših proizvoda kreiran je na potpuno isti način, s najboljim i pročišćenim sastojcima kojih u svakom od njih ima maksimalno 100. Inspiracija može biti doslovno sve - od jutarnje rose na laticama preko polja prepunih zvončića po kojima je jedan od parfema i dobio ime", rekao je Anton.

promocija Jo Malone / La Grma / Zagreb 12.06.2019. / foto: Maja Jurovic / Anton Denver (reginal education director u Jo Malone)
Maja Jurović

Jo Malone u asortimanu trenutno ima 29 mirisa, a dijele se na Cologne i Cologne Intense kolekciju. Glavna inspiracija za Cologne kolekciju su asocijacija na određen trenutak ili mjesto, dok Intense kolekcija naglasak stavlja na rijetke sastojke koje možemo pronaći samo na određenim mjestima u svijetu.

Parfemi dolaze u šest mirisnih kategorija (citrusni, voćni, lagano cvjetni, cvjetni, začinski i drvenasti) te su svi kreirani i za žene i za muškarce. "Jo Malone nije namijenjen posebnom tipu osoba već apsolutno svima. Mnoge muškarce odbijaju primjerice cvjetni mirisi jer se boje da će mirisati kao žena, no kada probaju kombinaciju cvjetnog i drvenastog parfema, iznenade se rezultatom", objasnio je Anton, dodajući da je kombiniranje mirisa zapravo vrlo jednostavno.

promocija Jo Malone / La Grma / Zagreb 12.06.2019. / foto: Maja Jurovic /
Maja Jurović

"Mnogi me pitaju zašto jednostavno ne pomiješam dva mirisa. Da, mogli bismo to, ali onda bismo dobili miris koji svatko može nositi. Kada, primjerice, prvo nanesemo svjež, citrusni parfem, a na njega dodamo nešto jači i topliji, dobijemo potpuno individualnu kombinaciju svojstvenu nama. Ovisno o tome koliko puta pritisnete pumpicu, uvijek ćete dobiti jedinstven miris jer jedan neće ugušiti drugog", poručio je.

Sve je djelovalo vrlo primamljivo pa sam odlučila iskoristiti trenutak i probati pronaći svoju savršenu kombinaciju kroz opuštajuću masažu ruku na "Tasting Bar-u", na kojem su izloženi svi parfemi. Odmah sam se uvjerila u posvećenost detaljima koje je Anton spomenuo nekoliko puta. Prije same masaže, Anton mi je oprao ruke "Wood Sage & Sea Salt" gelom za pranje tijela i ruku te ih osušio ručnikom pošpricanim "Lino Nel Vento" sprejem za posteljinu koje pobuđuje sva osjetila.

rpt_vivid
Gloria

Nakon pranja, uslijedila je masaža "Nectarine Blossom & Honey" kremom za tijelo te moram priznati da sam zamalo zaspala, toliko me opustila. Kako volim slatkasto-voćne mirise s daškom cvjetnih nota, Anton mi je pronašao savršenu kombinaciju - na ruke mi je nanio "Nectarine Blossom & Honey" s notama nektarine i meda te na njega nešto jači "Jasmine Sambac & Marigold" miris s notama jasmina i nevena.

dav_vivid
Gloria

Neću pretjerati ako kažem da je cjelokupno iskustvo bilo nezaboravno jer ovakav tretman do sada nisam dobila u niti jednoj parfumeriji. Jo Malone se doista može pohvaliti vrhunskom uslugom i ne čudi što ga obožavaju i žene i muškarci. Nakon ugodnog razgovora i masaže, iz butika sam izašla obavijena oblakom mirisa koji nije bio nimalo napadan, već naprotiv - svjež, slatkast i kao stvoren za vruće, ljetne dane. I da ne zaboravimo, potpuno jedinstven i prilagođen mom ukusu. Dašak britanskog luksuza u Zagrebu? Može, uvijek!