Promjene na vidiku

Japanski Shiseido kupio brend prirodne kozmetike koji obožavaju milenijalci

Drunk Elephant
Jedan od najbrže rastućih beauty brendova na tržištu, Drunk Elephant, dobio je novog vlasnika. Japanski Shiseido kupio ga je za vrtoglavu cifru, što je potaknulo sumnje kod mnogih obožavatelja ovog brenda prirodne kozmetike. Međutim, njegova osnivačica obećava kako se formulacije proizvoda neće mijenjati, već će brend samo dobiti priliku za brži bolji rast na tržištu.

Japanski Shiseido, koji u svom vlasništvu ima pozamašan popis high end beauty brendova poput NARS-a, Laure Mercier i bareMineralsa, kupio je Drunk Elephant, brend prirodne kozmetike čija popularnost svakim danom sve više raste. Izvršni direktor Shiseida Masahiko Uotani rekao je kako je DE jedan od najbrže rastućih beauty brendova svih vremena pa nije mogao propustiti tu jedinstvenu priliku. Za Drunk Elephant dao je vrtoglavih 845 milijuna dolara.

Osnivačica Drunk Elephanta Tiffany Masterson vijest je podijelila s fanovima na Instagramu, ističući da se odlučila za Shiseido jer poštuje njezinu viziju i identitet brenda. Iako su mnogi fanovi već počeli postavljati pitanja hoće li se Shiseido petljati u formulacije Drunk Elephant proizvoda, Masterson je poručila da će sve ostati kako je bilo do sada. "Formulacije se neće mijenjati, a moja uloga će biti ista. Sa mnom ostaje i moj predivan tim. Da nismo objavili suradnju, ne biste ni primijetili razliku, a to i jest naš cilj", poručila je.

Osim toga, brend će kao i do sada raditi po cruelty free principima, odnosno neće testirati proizvode na životinjama te njihove cijene neće rasti. Ipak, suradnja sa Shiseidom omogućit će brendu rast i širenje na tržištu, bržu proizvodnju i veću mogućnost za potpunu održivost. Drunk Elephant na tržište je došao 2013. godine te je u vrlo kratkom roku postigao planetaran uspjeh, a njihovi proizvodi nalaze se na policama kupaonica mnogih ljubiteljica kozmetike.

Masterson se prije pokretanja brenda nije bavila ničim sličnim, ali je stalno isprobavala različite proizvode jer je njezina koža bila iznimno osjetljiva. U moru različitih brendova nije mogla pronaći niti jedan kojim bi u potpunosti bila zadovoljna pa je počela istraživati i učiti o sastojcima u kozmetici i kakav učinak imaju na kožu. U to vrijeme prodavala je sapune za čišćenje lica malezijskog podrijetla koji su na internetu došli na loš glas.

Masterson je kasnije otkrila da šest sastojaka koji se često nalaze u raznim kozmetičkih proizvodima zapravo vrlo loše utječu na kožu te ona postaje osjetljiva. Radi se o alkoholu, SLS-u, esencijalnim uljima, silikonima, kemijskoj zaštiti od sunca, umjetni mirisima i bojama. Klinička kozmetika s čistim sastojcima nije previše prisutna na tržištu pa je Masterson odlučila pokrenuti vlastiti brend. Njezini proizvodi bogati su aktivnim sastojcima koji zaista djeluju, imaju izbalansiran pH, a uz to su i estetski privlačni, a možete ih nabaviti na webshopu Cult Beauty.