loš potez

Kylie Jenner razljutila obožavateljice: Sastojak koji je dio nove linije za njegu lica zabrinjava i stručnjake

Zahvaljujući svojoj make-up liniji, Kyle Jenner postala je najmlađa milijarderka na svijetu. Sljedeći logični korak u njezinom poslovanju je pokretanje beauty linije za njegu lica, što je mlada poduzetnica i napravila, no naišla je na kritike javnosti zbog sastojaka u koje se kune da čine njezinu kožu svježom.

Najmlađa članica Kardashian-Jenner klana zakazala je dolazak novih proizvoda za njegu lica 22. svibnja, putem svojeg najjačeg kanala - društvenih mreža. Upravo tamo odvila se rasprava i prava drama nakon što su se brojne pratiteljice šokirale sastojkom koji je baza cijele linije.

Kontroverzu je izazvao orah u proizvodima, ponajviše u pilingu za čišćenje, a nalazi se kao sastojak i u kremi, pjeni za čišćenje, mlijeku za lice i serumu vitamina C. U videu koji je objavila Kylie ističe kako je piling dovoljno nježan za svakodnevno korištenje, dok ga ona koristi dva do tri puta tjedno. "Ovaj proizvod nije preagresivan za kožu i ostavlja je glatkom poput bebine. Moja pjena za čišćenje lica s orahom tajna je moje svježe kože", ističe Kylie.

 

Orahov prah je neko vrijeme imao mjesto kao sastojak u njezi kože, no izgubio je na popularnosti nakon što je otkriveno da na površini kože stvara mikroskopska oštećenja i preagresivno djeluje na lice, što je zabrinulo stručnjake i dermatologe. 

 

"Prema mojim saznanjima, nije dokazano da je piling od orahovog praha uvelike štetniji od bilo kojeg drugog pilinga za lice", s druge strane ističe njujorški dermatolog Joshua Zeichner.

"Novi piling sadrži orah, ali nije poznato je li riječ o orahovoj ljusci ili samom plodu. Također, ne zna se koliko je sitno prah napravljen te o kakvoj je formuli riječ. Sve to utječe na kvalitetu i sigurnost proizvoda", ističe stručnjak.

"Ovi proizvodi mogu 'razderati' kožu i epidermu što dovodi do upale, iritacije i ostalih problema", kazala je dermatologinja Marla Diakow.

Reakcije na društvenim mrežama ipak su bile oštre pa su korisnice osudile ovaj poslovni potez mlade milijarderke i uključivanje oraha u beauty liniju.

 

"Kylie prodaje abrazivne proizvode s ljuskom oraha i privatno nastavlja koristiti luksuzne brendove top kvalitete, da ne spominjem i skupocjene tretmane. Koristite brendove kojima vjerujete", napisala je jedna korisnica Twittera.

"NEMOJTE davati ovoj milijarderki svoj teško zarađeni novac kako biste uništili kožu s ljuskama oraha. NEMOJTE", savjetovala je još jedna od pratiteljica koju je ovaj potez razljutio.

Ako se odlučite isprobati ove proizvode, pobrinite se da prilikom nanošenja bude nježni, a laganim i nježnim pokretima ruke treba nanositi svaki piling na kožu lica jer se ipak radi o agresivnijem čišćenju koje s površine lica 'struže' stanice kože. Ako primijetite crvenilo ili iritaciju, izbacite proizvod iz njege, bez obzira na to o kojem se brendu radi.