Kako bi proslavio dugo očekivano regionalno lansiranje u Hrvatskoj i Sloveniji, Urban Decay je organizirao veliku proslavu u urbanom prostoru, staroj tvornici perja 'La Grma'. Više od 180 hrvatskih i slovenskih uzvanika- medija, poznatih osoba, bloggera i vloggera te makeup artista okupilo se i uživalo u beauty with an edge atmosferi.
„Feminine, dangerous, fun“ mantra je Urban Decaya već više od 20 godina i upravo je ovaj slogan bio glavna misao vodilja u organizaciji ovog događaja. Svaki je kutak prostora imao jedinstveni Urban Decay pečat.
Za odličnu atmosferu koja je potrajala do kasnih noćnih sati zaslužna je DJ Rea uz tattoo artiste iz Nero Ink tattoo studia koji su uzvanicima radili body paint, a tematski kokteli i vrlo strog dress code - cool i edgy pridonijeli su pravoj UD energiji. Uz generalnog managera L'Oreala Luxe za Adria Balkan regiju, Ivu Matulju, kratak govor držale su brand manager Koraljka Spremić i Neisha, slovenska pjevačica i moderatorica večeri koja je svim gostima približila povijest Urban Decaya i top 5 opsesija. Otkriven je i datum - Urban Decay dolazi ekskluzivno u Müller, Trg bana Josipa Jelačića ovaj tjedan, u petak 23. veljače.