Instagram Celine
Instagram Celine

UNISEKS MIRISI

Nakon 55 godina: Celine lansira kolekciju parfema inspiriranih 60-im i 70-im godinama

U parfemskom svijetu sve više brendova kreira uniseks parfeme koji notama odgovaraju i ženama i muškarcima, što govori o sve tanjoj granici između rodova.

Otkad je Hedi Slimane u siječnju 2018. postao kreativni direktor modne kuće Celine, promijenio je estetiku brenda odbacivši naglasak u samom nazivu, logotip i dizajnirajući kolekcije u rock 'n' roll štihu, a sada pokreće i novu kolekciju parfema. Mogli ste zaključiti da njegovi parfemi neće biti kao i svaki drugi, već će ih moći nositi i žene i muškarci, odnosno bit će rodno neutralni.

Celine Haute Parfumerie kolekcija sastojat će se od 11 uniseks parfema inspiriranih 60-im i 70-im godinama prošlog stoljeća. Devet će izaći već u listopadu, dok će preostala dva biti dostupna 2020. godine. Slimane, koji je radio na kreiranju Diorove kolekcije parfema iz 2004., sudjelovao je i u smišljanju naziva Celine mirisa, kao i izgledu bočica i samih nota. Neki od parfema imaju vrlo zanimljive nazive poput "Nightclubbing" i "La Peau Nue", u prijevodu "gola koža". Svaki od parfema ima iste puderaste note u bazi koje su obogaćene drvenastim notama mahovine, cvjetnim irisom, ružom ili oštrog chyprea.

"Ispitujući više od 20 godina društvenog pojma roda u svojim fotografijama i kolekcijama, Slimane je usko i kulturološki povezan s pojavom muško-ženskog stila u modi, pa tako i u fotografiji, s posebnim naglaskom na androgenost. Zbog toga nova Celine kolekcija parfema odiše njegovim stilskim kodovima", poručili su iz modne kuće.

Za Celine je ovo prva kolekcija parfema još od davne 1964., ali nije prva modna kuća koja je prihvatila koncept rodne neutralnosti. Gucci je nedavno izbacio parfem Mémoire d'une Odeur s pjevačem Harryjem Stilesom kao ambasadorom, a uniseks parfemima, između ostalih, mogu se pohvaliti i Tom Ford, Joe Malone i Diptyque.