DOPADLJIVI I KVALITETNI

Novi val make-up brendova: Biznis koji sve više privlači zvijezde, pogledajte što nam sve nude

Svjetsko tržište zapljuskuje novi val make-up brendova, koji su moderni, dopadljivi i kvalitetni, a uspjeh im jamče njihove autorice - slavne glumice, pjevačice i manekenke s milijunskom vojskom obožavatelja.

Većina prihoda pop-dive Rihanne, koja je do 31. godine zaradila 600 milijuna dolara te je, prema Forbesu, najbogatija glazbenica na svijetu, ipak ne dolazi od njezinih nastupa nego od - šminke. Na brendu Fenty Beauty, koji je prije dvije godine pokrenula u partnerstvu s francuskom kućom luksuza LVMH, pjevačica je samo lani “okrenula” 570 milijuna dolara. Ove jeseni na sličan je način započeo vrtoglavi tržišni uspon šminke Haus Laboratories iza koje stoji Lady Gaga (33). Na make-upu se, očito, može brzo zgrnuti bogatstvo – ako ga prodaje osoba s velikim utjecajem u javnosti. Pritom su ključne društvene mreže, osobito Instagram – jer Rihanna sa 71 milijunom pratitelja, i Lady Gaga s 37 i pol milijuna, doista se imaju kome obratiti kad predstavljaju nove proizvode. No treba znati i kako to učiniti – a obje pjevačice poznate su po tome što promiču inkluzivnost, ističući da poštuju različitosti među ljudima te da je, u skladu s tim, njihova šminka praktična, široko dostupna i pogodna za svakoga.

Novom valu inkluzivnog make-upa pridružuje se i niz drugih zvijezda s milijunima sljedbenika. Hilary Duff (32), koja se proslavila ulogama u američkim serijama “Lizzie McGuire” i “Younger”, te u filmovima “Priča o Pepeljugi” i “Popust na količinu”, odnedavno je među vodećim ulagačima u Nudestix, kanadski brend čiji je zaštitni znak šminka u obliku multifunkcionalnih stikova za oči, ten i usne. Novi je Nudestixov hit Hilaryna paleta Daydreamer kojom se začas može postići željeni izgled.

- Nakon što sam slučajno probala šminku Nudestix toliko mi se svidjela da sam poželjela baciti sve ostalo – tvrdi američka glumica i pjevačica Hillary Duff koja se pridružila ulagačima u razvoj brenda, a potom lansirala paletu Daydreamer s ‘multitasking’ stikovima za oči, ten i usne.

Kanadski supermodel Chantelle Brown-Young (25), poznatija kao Winnie Harlow – koja se probila u visoku modu unatoč tome što ima vitiligo, bolest koja uništava pigmentne stanice u koži pa zahvaćena područja postanu “bijela” – također je lansirala dekorativnu kozmetiku. I to u suradnji s američkom reality-zvijezdom Kim Kardashian (39), koja se pak bori sa psorijazom. Kolekcijom KKW x Winnie poručuju da nema zapreka za savršen make-up.

“Izbljeđivanje” kože zbog vitiliga nikad nije sprečavalo Winnie Harlow da uživa u šminkanju. Kanadski supermodel obožava snažne i blistave boje dragulja, koji su joj bili nadahnuće za sjenila, highlighter i sjajila u kolekciji KKW x Winnie, koju je osmislila u suradnji s Kim Kardashian.

Među najrazvikanijim “celebrity” novitetima je šminka s potpisom Victorije Beckham (45). Britanka koja se najprije afirmirala kao članica grupe Spice Girls, a potom kao modna dizajnerica, sada na velika vrata ulazi u industriju ljepote. Pritom je iskoristila ono što je naučila kad je 2016. lansirala make-up pod okriljem kuće Estée Lauder – uključujući i to da je njihovu bivšu voditeljicu za razvoj make-upa Sarah Creal imenovala voditeljicom brenda Victoria Beckham Beauty. Dizajnerica ističe da je šminka samo početak te da uskoro slijedi preparativna kozmetika.

Smokey eye zaštitni je znak Victorije Beckham pa su među prvim lansiranim proizvodima iz njezine make-up linije Smoky Eye Brick paleta svjetlucavo sjenilo Lid Lustre i Satin Kajal Liner olovka za oči. Britanska dizajnerica ističe da nudi doslovno čistu eleganciju – jer proizvodi sadržavaju netoksične ‘clean’ sastojke i mogu se reciklirati

Na povezanosti dekorative i preparative temelji se i brend Florence by Mills, koji je osnovala Millie Bobbie Brown (15), zvijezda američke hit-serije “Stranger Things”. Svoju kolekciju posvetila je ponajprije generaciji Z kojoj i sama pripada.

- Od desete godine šminkam se radi snimanja. Stoga mi je u stvaranju vlastite kozmetičke linije bilo najvažnije da proizvodi budu lagani i neškodljivi – kaže američka glumica Millie Bobby Brown, čiji brend Florence by Mills poštuje i cruelty-free načela zaštite životinja.

A na radost svih generacija, pop-ikona Madonna (61) u suradnji s kozmetičkom kućom Too Faced predstavila je glamurozne make-up setove u povodu svojeg novog albuma i turneje “Madame X”.

Niz Madonninih pjesama – od hitova poput ‘Material Girl’, ‘Into the Groove’ i ‘Ray of Light’, do najnovijih ‘I Rise’ i ‘Medellin’ – ‘materijalizira’ se u obliku setova šminke nastalih u suradnji s kozmetičkom kućom Too Faced. Setovi su inspirirani Madonninim ‘stajlingom’ na novoj turneji.

Linker
16. travanj 2024 17:45