Premiere of 'Dolittle' at Regency Village Theatre in Los Angeles, USA, on 11 January 2020.
13 Jan 2020
Photo: Vinnie Levine., Image: 492258437, License: Rights-managed, Restrictions: NO Germany, Model Release: no, Credit line: Vinnie Levine / MEGA / The Mega Agency / Profimedia
Vinnie Levine / MEGA / The Mega Agency / Profimedia
Premiere of 'Dolittle' at Regency Village Theatre in Los Angeles, USA, on 11 January 2020.
13 Jan 2020
Photo: Vinnie Levine., Image: 492258437, License: Rights-managed, Restrictions: NO Germany, Model Release: no, Credit line: Vinnie Levine / MEGA / The Mega Agency / Profimedia
Vinnie Levine / MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Stiže nešto novo

Od Disney slatkice do uspješne poslovne žene: Selena Gomez rastura i u modnom i u beauty svijetu

Nakon što je 2010. godine pokrenula vlastitu modnu liniju, Selena je, uz pjevanje, polako širila svoj utjecaj kroz modu i ljepotu, a uskoro pokreće svoju prvu beauty liniju, temeljenu na vrijednostima koje i sama zagovara.

U svijetu slavnih, Selena Gomez je jedna od najpopularnijih zvijezda i to ne samo u pjevačkom smislu, već i u modi i ljepoti. Selena je izrasla od Disney slatkice do 27-godišnje žene s nevjerojatnim utjecajem u svijetu, a sada je, nakon dvije godine intenzivnog rada i pripremanja, najavila vlastitu beauty liniju.

Iako se o ovome šuškalo još od kolovoza prošle godine, Selena je tek sada otkrila detalje i to na Instagramu. Njezin brend zvat će se "Rare Beauty" (rijetka ljepota), a temelji se na vrijednostima u koje vjeruje i sama Selena.

"Biti 'rijedak' znači biti zadovoljan s onim kakav si. Prestala sam težiti savršenstvu. Samo želim biti kakva jesam - ja", poručila je Selena u videu. Dodala je kako "Rare Beauty" može biti više od beauty brenda. "Želim da se svi prestanemo uspoređivati jedni s drugima i počnemo prihvaćati vlastitu jedinstvenost. Ne definira vas fotografija, ni lajk, a ni komentar. "Rare Beauty" se ne vrti oko toga kako vas vide drugi, već kako vi vidite sebe", dodala je.

Njezina beauty kolekcija bit će dostupna u Sephora trgovinama od ovog ljeta, a uključivat će parfeme, make-up, liniju za njegu kože i kose te esencijalna ulja. No, ovo nije prvi put da je Selena zagrabila u beauty vode. Naime, prvi parfem "Selena Gomez Perfume" lansirala je 2011., a 2013. je došao i drugi - Vivamore.

Osim zanimanja za beauty svijet, Selena je prije deset godina pokrenula i modnu liniju "Dream Out Loud" - ekološki prihvatljivu odjeću u boho stilu, napravljenu od organskog pamuka koja je još uvijek dostupna u nekim trgovinama.

Dvije godine kasnije, 2012., Selena je ostvarila suradnju s Adidasom NEO sportskim brendom koja je trajala sve do 2015. godine, a uključivala je tajice, tenisice, sportske majice, tenisice, parka jakne i slično. Prošle godine napravila je sportsku kolekciju u suradnji s Pumom koja izgleda vrlo praktično i privlačno te je odlična za svakog profesionalnog sportaša ili rekreativca.

Selena Gomez shows off her literary side - as she balances a book on her head in a fashion campaign.
The singer, 27, showcases a new collection from sportswear giant, Puma - and poses among stacks of textbooks The new SG x PUMA line is described as a
Courtesy of Puma.com/MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Sudeći po njezinoj ambiciji, od Selene bismo u narednim godinama mogli očekivati još zanimljivih kolekcija, bilo u modnom, bilo u beauty svijetu, a tko zna, možda se odluči napraviti i kolekciju za uređenje doma. Nikad se ne zna!