Instagram
Instagram

osnovan 2014.

Ovaj beauty brend nastao je iz bloga i danas je vrijedan milijardu dolara

U manje od desetljeća mali američki brend dosegnuo je zaradu od milijardu dolara i postao traženo globalno ime za kojim potraga raste iz dana u dan.

Indie brend Glossier pravi je primjer kako se danas gradi uspješan digitalni posao. Američki brend koji je postao obožavan diljem svijeta (tako i kod nas iako ga je moguće nabaviti samo u Americi) krenuo je kao start-up tvrtka, a danas vrijedi više od 900 milijuna funti, odnosno milijardu dolara, navodi Wall Street Journal.

Ovaj millennialski brend pokrenut je 2014. godine, na čelu s Emily Weiss, kreativnom i izvršnom direktoricom, a razvio se iz njezinog beauty bloga "Into The Gloss".

"Gradimo potpuno novu vrstu tvrtke za ljepotu - onu koja posjeduje distribucijski kanal i kupce čini našim dioničarima", izjavila je Weiss. "Zbog direktnog odnosa s našim klijentima imamo pristup neograničenoj inspiraciji za novim proizvodima, iskustvima i načinima izgradnje trajnog posla, a istovremeno ostajemo vjerni našem uvjerenju da ljepota treba slaviti individualnost i osobni izbor", kazala je.

Upravo je direktni odnos s kupcima, osluškivanje njihovih potreba i komunikacija preko društvenih mreža ključ uspjeha nekada malog brenda dekorativne i preparativne kozmetike.

 

Slični neovisni i mali beauty brendovi poput Glossiera rade probleme za gigante u ovoj branši također bilježeći izniman uspjeh - Pat McGrath Labs i Kylie Cosmetics imena su koja su u protekloj godini dosegla brojku od milijardu dolara zarade.  Uspjeh Glossiera u usporedbi s njima još je veći s obzirom na to da nije građen na poznatom imenu koje mu je omogućilo popularnost.

Obavijest o ovom uspjehu poljuljale su kritike onih koji smatraju da Glossier ne mari dovoljno za okoliš s obzirom na količinu plastike koja se koristi u pakiranjima. Iako se nisu osvrnuli direktno na kritike, brend je objavio kako postupno prelaze na biorazgradive materijale i ukidaju folije s ciljem povećanja održivosti.