Hermes
Hermes

Neodoljive nijanse

Prva Hermès beauty kolekcija zaista je impresivna: Osvojili su nas ruževi snažnih boja i bogate pigmentacije

Francuska modna kuća konačno je izbacila prvu kozmetičku liniju za čiju inspiraciju je brand posegnuo u arhivu od 76 tisuća boja šalova i predmeta od kože.

Modna kuća Hermès još prošle je godine najavila da pokreće beauty liniju, što je razveselilo njihove obožavatelje, a pogotovo one koji si ne mogu priuštiti popularnu Birkin torbu ili Hermès šal. Ovaj kultni francuski brand godinama pomno osluškuje što njegovi klijenti žele te je prepoznao potrebu za ulaženjem u beauty sferu.

Kao što je istaknuo direktor branda Alex Dumas, "tržište je veliko i prepuno jakih igrača, a Hermes mora pronaći svoje mjesto u njemu", prvenstveno misleći na Chanel i Dior koji su, osim po linijama odjeće, poznati i po kozmetičkim proizvodima.

Prva Hermès kozmetička linija predstavljena je prošlog mjeseca u Parizu projekcijom lika konja, točnije ulja na platnu pod imenom "Whistlejacket" umjetnika Georgea Stubba. Ako se pitate kako se konj uklapa u cijelu priču, francuska modna kuća smatra ovu plemenitu životinju krajnjim simbolom vanjske ljepote. Zbog toga je konj inspiracija i za njihovu prvu beauty liniju. Snažni su, graciozni i žestoki po potrebi te su u samom srcu Hermèsa.

Hermes

Hermes ruž za usne u nijansi Rouge Piment, 448 kuna

Glavninu kolekcije čine ruževi u 24 nijanse - 14 sa satenskom, a 10 s mat teksturom, a paleta boja, inspirirana bojama Hermès šalova i predmeta od kože, proteže se sve od intenzivno crvene do električno ružičaste. Dakako, tu je i signature narančasta nijansa Rouge Orange koju nikako ne smijemo propustiti isprobati. U kolekciji se uz ruževe može naći i prozirni balzam za usne, kist na nanošenje ruža, univerzalna olovka za usne i Poppy Lip Shine - sjajilo s tek daškom narančaste boje i šljokicama koje usnama daju dodatan sjaj.

Hermes

Hermes kist za nanošenje ruža, 502 kune

Pigmentacija ruževa, navodi Hermès, zaista je bogata jer vam treba samo jedan sloj kako biste dobili intenzivnu boju i pokrivenost. Mat ruževi nisu isušujući, već naprotiv, njeguju usne i izgledaju poput baršuna. Što se tiče pakiranja, Hermès je odlučio biti ekološki osviješten i koristiti tek minimalno plastike tamo gdje je to zaista potrebno.

Hermes

Hermes prozirni balzam za usne, 448 kuna

"Ruževi su napravljeni da traju pa smo u njihov dizajn uključili plemenite materijale poput metala zbog kojih bullet ruža neće pucati pod većim pritiskom. Upotreba plastike ograničena je na bitne elemente - zamjenjivi mehanizam i umetke", objasnio je kreativni dizajner Hermès Beauty Jérôme Touron.

A cijena?

Iako Hermèsove kreacije i modni dodaci obično imaju paprenu cijenu, ruževe ćemo moći nabaviti za samo 67 dolara, što je oko 450 kuna. Kist za usne košta oko 500 kuna, dok je univerzalna olovka oko 260 kuna. Svi proizvodi su dostupni na službenoj Hermès stranici.

Hermes

Hermes Poppy Lip sjajilo za usne, 448 kuna