Promocija prafema Avon Lucija Lugomer
Zagreb
Fotograf Matej Dokic 261118
Matej Dokic

Lucija Lugomer

Promocija prafema Avon Lucija Lugomer
Zagreb
Fotograf Matej Dokic 261118
Matej Dokic

Lucija Lugomer

Mirisi i boje sreće

Slavni dizajner Kenzo kreirao je još dva parfema za Avon

  • 27.11.2018. u 15:51

  • Autor:
    • Ivana Veselić

Iako je mislio da će u mirovini samo slikati i putovati, Kenzo Takada i u 80. godini neumorno stvara. Evo što nam je rekao uoči zagrebačke promocije mirisa koje je radio u suradnji s Avonom.

Nakon lansiranja Avon Life parfema, dizajner Kenzo Takada osmislio je još dva mirisna noviteta s nježnim notama magnolije - Life Colour za nju i Life Colour za njega, pronašavši inspiraciju u vlastitom vrtu. Mirisi koji su svjetsku premijeru imali na pariškom Tjednu mode upravo su predstavljeni i u Zagrebu na #SetYourColorsFree Avon&Kenzo božićnom eventu.

Avon Life Colour parfemi svojim veselim bočicama osvojili su mnoge poznate dame i gospodu, kao i blogerice, infuencerice, predstavnike medija i Avonove suradnike.

Promocija prafema Avon Zagreb
Fotograf Matej Dokic 261118
Matej Dokic
 

Ženska varijanta parfema Avon Life Colour For Her, koju smo na predstavljanju i isprobali, odlikuje se cvjetno-voćnim notama, a Avon Life Colour For Him osim magnolije sadrži drvenasti vetiver i osvježavajući limun.

Promocija prafema Avon Katarina Moskatelo
Zagreb
Fotograf Matej Dokic 261118
Matej Dokic

Katarina Moskatelo

 

Legendarni japanski dizajner Kenzo Takada (79) više ne vodi modno carstvo koje je 1970., ali je još uvijek njegovo zaštitno lice, a uz to radi i za razne druge brendove poput Avona.

U razgovoru za Gloriju otkrio je čime se još bavi, koja je tajna njegove vitalnosti i planira li -u skladu sa svojom ljubavlju prema iskričavim bojama -možda pokrenuti make-up liniju.

Vi ste uistinu dobrodržeći umirovljenik, izgledate vrlo mladoliko. Koja je tajna vaše vitalnosti?

Ha, mislio sam da ću u mirovini samo slikati, putovati, otkrivati nove stvari… No, ubrzo sam shvatio da ne mogu bez izazova, volim biti okružen kreativcima i raditi na različitim projektima. Rad mi daje smisao, svrhu, zahvaljujući tome ostajem mlad. Naravno, u ovim godinama svjestan sam da se moram brinuti o zdravlju. Zato svako jutro posvećujem sebi, vježbajući jogu i thai chi, a popodne radim.

Gdje provodite najviše vremena?

Kad sam kod kuće u Parizu, posjećujem muzeje, idem na razna događanja, nalazim s prijateljima na večeri. Volim kad se kod mene okupi veliko društvo. Tijekom godine putujem svijetom radi posla, ali i zadovoljstva. Sada ponovno otkrivam svoj rodni Japan i ondje provodim dosta vremena.

Kenzo Takada

 

Je li možda zato u srcu novih parfema magnolija, koja je izuzetno cijenjena na Dalekom istoku kao simbol ljepote, čistoće i otmjenosti?

Imam nekoliko magnolija u svojem domu u Japanu pa mi je taj cvijet vrlo blizak. U stvaranju parfema latice bijele magnolije bile su mi poput platna za slikanje na koje mogu nanijeti jake olfaktivne boje odnosno mirisne note, a magnolija ih sve drži na okupu.

Kreirali ste niz slavnih parfema za vlastiti brend. Kako to da sada osmišljavate mirise za jednu od najvećih  svjetskih kompanija direktne prodaje?

U dizajnu mi je oduvijek važno stvaranje pozitivnih emocija, što je u potpunom skladu s Avonovim sloganom „Više od ljepote“. Želio sam surađivati s Avonom i zato da bi stvorio kolekciju široko dostupnu ženama diljem svijeta.

Poznati ste multitalent – autor ste brojnih modnih i parfemskih uspješnica, bavite se slikarstvom i uređenjem interijera, počevši od vašeg prekrasnog pariškog stana, o kojemu smo već pisali u GlorijiGLAM. Može li se povući paralela između svih tih lica dizajna?

Sigurno ima  puno sličnosti između modnog dizajna i dizajna interijera – rad na oblicima, teksturama, bojama… Zapravo je i stvaranje parfema nalik tome jer  s mirisnim notama radim kao s bojama, kombiniram ih da bih dobio određenu paletu i prenio određenu poruku. Koliko god dizajn bio osoban, to je ujedno dugotrajan timski rad velikog broja ljudi. Uživam surađivati s različitim talentima.

Čak je i u mirisima vaša strast prema bojama tako očita… Kako to da dosad niste kreirali neku make-up kolekciju? Hoće li to možda biti vaš sljedeći projekt?

Istina, to me uistinu zanima. U prošlosti sam se okušao u kreiranju preparativne kozmetike, tako je 2001. nastala linija KenzoKI, a hoću li se baviti i šminkom… vidjet ćemo.