Cijena - prava sitnica!

Versace krenuo stopama Guccija: Prvi put u povijesti brenda predstavio kolekciju luksuznih uniseks parfema

Versace
Granica između ženskog i muškog u modnom svijetu sve je tanja, a čini se da brendovi unisex trend sele i u kozmetički svijet. Nakon što je su modne kuće Celine i Gucci ranije ove godine predstavile uniseks parfeme, isti potez napravio je i talijanski modni gigant.

Slijedeći stope brendova Gucci i Celine, Versace je također prvi put u povijesti brenda izbacio luksuznu liniju uniseks parfema. Talijanska modna kuća donijela nam je kolekciju od šest mirisa pod nazivom "Atelier Versace Fragrances", čiji dizajn poseže u samu srž ovog brenda i odiše njegovim couture kreacijama.

Svaki od šest parfema -"Jasmin au Soleil", "Éclat de Rose",' "Santal Boisé", "Cédrat de Diamante",' "Figue Blanche" i "Vanille Rouge priča svoju vlastitu priču i odaje počast jedinstvenim notama, od cvjetnih preko drvenastih do voćnih. Dizajn bočica je minimalistički, ali efektan te simbolizira konstrukcije nekih Versace kreacija.

Versace

"Ovo je nova prekretnica za Versace koja proizlazi iz ideje da su svaka žena i muškarac različiti. Kao što vole da im odjeća pristaje kao da je krojena po njima, tako vole da parfem pristaje njihovoj osobnosti. Željela sam stvoriti nešto jedinstveno i zato jedan miris nije bio dovoljan pa sam dizajnirala čak šest koji su "skrojeni po mjeri" baš poput haljina koje stvaramo u Atelieru", objasnila je Donatella Versace.

Cijena parfema od 100 militara nije baš mala, za njega ćete morati izdvojiti oko 2600 kuna. Ali ipak, radi se o luksuznom parfemu koji u ovo doba rodne fluidnosti postaje novi modni dodatak, baš poput dizajnerske torbice.