Profimedia, Alamy
Potpuni zaokret

Zašto ovaj obožavani kozmetički brend odlazi s društvenih mreža?

Jedan od najpoznatijih kozmetičkih brendova prirodne kozmetike, Lush, odlučio je povući se s društvenih mreža i poslovanje voditi na nešto drukčiji način.

Društvene mreže su u ovom digitalnom dobu vrlo važne, ako ne i najvažnije, za promociju raznih brendova, a neki od njih izgradili su svoje poslovanje upravo na Facebooku i Instagramu. No, brend prirodne kozmetike Lush odlučio se na velik zaokret - odlazi s društvenih mreža.

Kako su potvrdili na Instagramu, žele promijeniti način komunikacije s kupcima. "Društveni mediji sve nam više otežavaju direktnu međusobnu komunikaciju. Umorni smo od borbe s algoritmima i ne želimo plaćati za pojavljivanje na vašem newsfeedu. Zato smo odlučili pozdraviti se s nekim našim društvenim kanalima i umjesto toga potaknemo drukčiju komunikaciju. Ovo nije kraj, ovo je početak nečeg novog", napisali su u priopćenju.

Iako nisu naveli o kojim se točno kanalima radi, čini se da će brend ipak zadržati neke od njih. No, glavna komunikacija odvijat će se putem dobrog starog e-maila, telefona ili live chata na webshopu. Ova promjena odnosi se samo na britanski Lush, dok je u Hrvatskoj za sada sve po starom.

Iako je ovo vrlo hrabar potez, ostaje pitanje hoće li se on odraziti na Lushov tržišni uspjeh ili će ga još više ojačati. To ćemo tek vidjeti.

Linker
20. travanj 2024 14:38