Toni Mijač
Toni Mijač

na treningu

3 vježbe Jelene Rozge za čvrsto i zategnuto tijelo

Splitska pjevačica Jelena Rozga ljetos je napunila četrdeset godina, no zahvaljujući disciplini, dobrim genima, trudu i deset sati sna, može se pohvaliti tijelom tinejdžerice

Za posao koji radi dobra kondicija na listi je prioriteta zato Jelena Rozga redovito vježba ciljane vježbe koje joj osim snage daju i zategnuto tijelo. Svoj trening započinje laganim zagrijavanjem na traci ili biciklu, nakon čega sijedi razgibavanje, te glavni dio treninga koji ovisi o tome koju mišićnu skupinu radi. Bučice, girje, šipka sastavni su dio svakog treninga, koji završava vježbama za trbuh te istezanjem.

Toni Mijač
Toni Mijač

Njezin je osobni trener Ante Burazin s kojim aktivno vježba i zahvaljujući njemu vježbanje joj je postao sastavni dio života.

 

3 OMILJENE VJEŽBE JELENE ROZGE

Bugarski čučanj - važan za vježbu snage donjeg dijela tijela

Toni Mijač
 

Čučanj s loptom - jača noge, donji dio leđa, trbuh

Toni Mijač

Široki čučanj s bučicom -pogađa unutarnju stranu bedra i stražnjicu

Toni Mijač