Splash News
Splash News

Kako do celebrity figure

Kim i Kourtney detaljno opisale što jedu i kako vježbaju da bi izgledale ovako dobro

  • 28.02.2018. u 12:00

  • Autor:
    • Dina Plevnik Hajduk

Sada svi možemo ponoviti vježbe Kim Kardashian i jesti poput Kourtney, zahvaljujući savjetima koje su reality zvijezde podijelile putem svojih aplikacija.

Sestre Kardashian s godinama izgledaju sve bolje i bolje.

Nikad nisu skrivale da se vesele posjetima stručnjaka iz plastične kirurgije, a poznate su i po ekstremnim planovima prehrane i strogim fitness režimima.

EXCLUSIVE: **NO WEB UNTIL 7PM BST 26TH APRIL PREMIUM EXCLUSIVE RATES APPLY** Kim and Kourtney Kardashian take a walk on the beach while enjoying their Mexico Vacation at Casa Aramara in Puna Mita
<P>
<B>Ref: SPL1484651 260417 EXCLUSIVE</B><BR/>
Picture by: Splash News<BR/>
</P><P>
<B>Splash News and Pictures</B><BR/>
Los Angeles:	310-821-2666<BR/>
New York:	212-619-2666<BR/>
London:	870-934-2666<BR/>
photodesk@splashnews.com<BR/>
</P>
Splash News
 

37-godišnja Kim, koja i nakon dva poroda ima zetegnut trbuh, fanovima je otkrila da posebnu pažnju posvećuje trbušnjacima, na kojima intenzivno radi s trenericom Melissom Alcantarom.

Putem svoje aplikacije, otkrila je točan raspored vježbi zahvaljujući kojima ponovno ima ravan trbuh, a Kourtney je na svojoj aplikaciji fanovima otkrila kako izgleda njezina prehrana.

Želite li imati vitku figuru poput Kim i Kourtney Kardashian, dobro proučite savjete koje su odlučile podijeliti s a svijetom.

PARIS, FRANCE - SEPTEMBER 30: Kourtney Kardashian and Kim Kardashian West attend Buro 24/7 Fashion Forward Initiative as part of Paris Fashion Week Womenswear Spring/Summer 2016 at Hotel Ritz on September 30, 2016 in Paris, France. (Photo by Pascal Le Segretain/Getty Images for Buro 24/7)
Getty Images for Buro 24/7
 

TRENING KIM KARDASHIAN

1. Lezite na prostirku licem prema gore i ruke stavite ispod stražnjice. Raširite noge u širini kukova i blago ih savijte u koljenima. Podižite stražnjicu kako bi stvorili kut od 90 stupnjeva i ponovite 20 puta, u četiri serije.

2. Okrenite se licem prema strunjači i podignite tijelo na ruke u plank, kao da radite sklekove. "Ruke bi trebale biti odmah ispod vaših ramena", savjetuje Melissa, trenerica Kim Kardashian. U planku izdržite 30 sekundi, malo odmorite i ponavljate 4 minute.

3. Treću vježbu Kim izvodi uz pomoć malog pomagača - rollera za trbušnjake. Kleknite na prostirku i zatim lagano rukama gurajte roller dok tijelom ne stvorite ravnu liniju, a zatim se polako vratite u početnu poziciju. Ponovite 10 puta, u četiri serije.

4. Četvrta vježba uključuje uže s utezima i vježbu pod nazivom koje Kim u klečećem položaju rukama vuče prema podu te tako vježba ruke, leđa i trup. Ovu vježbu, prema Melissinim savjetima, potrebno je ponoviti 30 puta u četiri serije.

Za najbolje rezultate, seriju ovih vježbi za trbuh radite barem dva puta tjedno!

 

PREHRANA KOURTNEY KARDASHIAN

38-godišnja Kourtney otkrila je da se njezin život promijenio otkako je isprobala Keto dijetu.

"Kad ste na Keto dijeti jedete malo ugljikohidrata, a puno dobrih masnoća i proteina. Jednom kad sam shvatila osnovna pravila, počela sam ih se strogo pridržavati. Jedem jako malo ugljikohidrata te izbjegavam žitarice, mahunarke i grah. Fokusiram se na povrće i proteine", izjavila je Kourtney.

"Post je također važan dio Keto dijete. Ja sam u tim razdobljima odlučila ne jesti 14 do 16 sati nakon večere. Jednom tjedno znala sam postiti i jesti piti samo zeleni čaj, vodu i juhu od kostiju.