Gdje su putovali, koga su ondje upoznali, u kakvim su zalogajima uživali, što su sve doživjeli – ali i koje mirise su onjušili – samo su neka od iskustva koja su međusobno podijelili uzvanici promocije, među kojima su bili i Sherwan Haji te Simon Hussein Al-Bazoon, zvijezde filma "Druga strana nade" s kojim je 11. kolovoza otvoren 23. Sarajevo Film Festival.
Na iznenađenje mnogih, finski su se glumci pokazali kao vrsni poznavatelji niche parfema, a bez daha ih je ostavio - Figment, novi niche miris parfemske kuće Amouage. Uostalom, kao i sve uzvanike promocije koji su prvi put imali prigodu onjušiti posve novu olfaktivnu kreaciju Chistophera Chonga, kreativnog direktora Amouagea. Chongova inspiracija za cvjetni ženski i drvenasti muški miris, koji se u Bosni i Hercegovini ekskluzivno mogu kupiti u sarajevskoj parfumeriji Inoma, bile su opera i – Butan. Jer, ta je kraljevina na jugu Azije jedina država na svijetu koja ima ustrojeno ministarstvo sreće. A sudeći po dobrom raspoloženju gostiju u Glorijinom paviljonu, gospodin Chong u svojem je naumu bio uspješan.
Novi broj magazina GloriaGLAM koji su svi željeli prelistati donosi inspirativne priče uspješnih Hrvatica i Hrvata, smjernice kako zaraditi na Instagramu te poklone za svaku čitateljicu: specijalni modni prilog s 340 ideja za novu modnu sezonu i putno pakiranje Ziaja gela za tuširanje s proteinima kašmira. Pogledajte kako je bilo na sarajevskoj promociji luskuznog dvomjesečnika!