SPORTY CHIC

Ljetna kampanja mladog dizajnera Marija Vijačkića

Press

Nakon svog već petog nastupa na Cro-a-Porteru mladi dizajner Mario Vijačkić  predstavlja vizuale za kolekciju prikazanu u okviru 26. Cro A Portera. Istraživanje tekstura, dekonstruiranje tipičnih odjevnih predmeta i fenomena identiteta u suvremenoj modi samo su neke od odlika aktualne Vijačkićeve kolekcije.

Već prepoznatljivo ime novog vala hrvatskih mladih dizajnera donosi nam svojstven pomak u načinu prezentacije. Kolekcija za proljeće/ljeto 2016., koja je svojevrstan nastavak istaživanja problematike identiteta u suvremenom dobu, u ovom slučaju dobila je nastavak; naime identitet, odnosno njegov razvoj i formiranje proučavani su s gledišta tradicije i njezina utjecaja. Korelacija prošlosti isprepletene sa suvremenim uvelike su okarakterizirali aktualnu kolekciju.

Paralelno tome Vijačkić gleda na tijelo kao konstantu; naime ono je materija podložna manipulacijama, bilo kulture i društva ili pak manipulacije medija.

Ručne intervencije u tekstilu koje aludiraju na tradicionalne tehnike veza i izrade tapiserija, igra različitim teksturama, odnosi trivijalnog i visoke tehnologije, femininog i maskulinog, strukturiranog i plošnog, sjaja i matiranog, perforiranog i kompaktnog u vidu protežnih elemenata, uokviruju cjelinu koja odiše sporty chic estetikom koja je već prepoznatljiv Vijačkićev rukopis.

Glavna uloga u aktualnoj kampanji pripala je Sari Sorić (Talia models) , čiji vizuali nepretenciozno, čak pomalo na nevin način uokviruju kolekciju dok kampanja odiše prozračnoću i svježinom. Make-up i kosu potpisuje Petra Sever, mlada hrvatska vizažistica koja sa dizajnerom surađuje od samih početaka.