Nakon 37 godina uspješne karijere i suradnje s poznatim imenima modne industrije poput dizajnera Marca Jacobsa, Stephena Sprousea, Billa Blassa i Oscara de la Rente, dizajnerica nakita Roxanne Assoulin svu je pozornost posvetila vlastitom brendu koji je nazvala po sebi i u kratko vrijeme postala hit na društvenim mrežama.
Roxanne je kreirala liniju nakita napravljenog od šarenih pločica koji je toliko jednostavan i osvježavajuće osnovan da je genijalan. Njezine choker ogrlice i narukvice dolaze u duginim bojama, u kombinaciji od dvije boje te u metalik nijansama.
– Podsjećaju me na slatkiše. Ogrlice i narukvice su zabavne, šarene nisu skupe i nisu komplicirane. I svi ih žele. Najbolje od svega je da ih mogu nositi svi, bez obzira na godine – opisala je svoju kolekciju dizajnerica.
Kao i sve odlične stvari, i njezina linija nastala je sasvim slučajno. Jednog popodneva u svom se studiju igrala s pločicama koje je imala u uredu već nekih 20 godina kada je došla do ideje. Deset mjeseci kasnije i nakon 40 različitih kombinacija boja, Roxanne je lansirala svoju kolekciju na Baja East reviji prošle godine nakon što su u zadnji tren odlučili da im nedostaje nakit. Kriza je uspješno riješena zahvaljujući njenim kreacijama, ali pravu popularnost linija je dobila kada je Roxanne nakit pokazala Leandri Medine, modnoj blogerici poznatoj pod nadimkom Man Repeller.
– Leandra je sve stavila odjednom – uzela je osam choker ogrlica i šesnaest narukvica. I jedan sat kasnije moj Instagram je “gorio”. Ona je lansirala kolekciju za mene. Još nisam bila pripremila web stranicu – otkrila je Roxanne tajnu popularnosti svojih jednostavnih, šarenih ogrlica i narukvica koje obožavaju i američke manekenke Kendall Jenner, Gigi Hadid i Karlie Kloss.