sada je njezino vrijeme

Borba za ravnopravnost žena: Novom kampanjom adidas i Pharrell šalju snažnu poruku

Instagram
Suradnja sportskog brenda adidas i slavnog glazbenika uspješno se ostvaruje već godinama. Nova kampanja koju su predstavili dolazi sa snažnom porukom i u fokusu ima ravnopravnost i borbu za prava i glas žena.

Kampanja pod nazivom "Now Is Her Time" dolazi kao rezultat nastavka suradnje Pharrella Williamsa i adidasa. Za ovu suradnju glazbenik je okupio žene, od aktivistica, umjetnica i majki različitih nacionalnosti i boja kože i s njima se zauzeo za promoviranje ženskih prava.

Glazbenica Syd, umjetnica Patrisse Cullors, aktivistica za ljudska prava Sana Azim, osnivačica projekta "Art Mom" Tyra Mitchell i brojni drugi dio su nove kampanje.  "Do ovog dana, sva postignuća za koja su zaslužne žene većinom prolaze ispod radara. To je nešto što moramo promijeniti", komentirao je glazbenik.

Za fotografije je zadužen Collier Schorr koji i inače kroz svoje radove propitkuje temu seksualnosti, ravnopravnosti i pitanje identiteta.

Uz snažne žene koje rade na promjenama i one koji ih podržavaju Pharrell je predstavio kolekciju unisex odjeće i obuće za žene, muškarce i djecu u 23 raznolike boje, od tenisica do natikača i sandala, odnosno poznati modeli poput Adiletta, SolarHu, Crazy BYW i NMD tenisica. Kolekcija se očekuje u prodaji od 31. kolovoza, a kako izgleda može se vidjeti na službenoj adidas stranici.

"Sada je moje vrijeme da pokažem svoju zahvalnost njoj. Povijest je njezino vrijeme, sadašnjost je njezino vrijeme, budućnost je njezino vrijeme", govori Pharrell u promotivnom videu koji je objavljen na Instagramu.