Dior
FEMINIZAM U FOKUSU

Dior predstavio prvu kampanju pod vodstvom prve kreativne direktorice

Rujan je označio početak nove ere za kuću Dior: bivša kreativna direktorica brenda Valentino preuzela je vodstvo francuske luksuzne kuće i prikazala svoju prvu kolekciju u Muzeju Rodin u Parizu. Sada je Maria Grazia Chiuri predstavila i kampanju za kolekciju u čijem su fokusu žene, odnosno feministkinje.

S obzirom na to da je Maria Grazia Chiuri prva žena na čelu luksuznog brenda koji postoji već više od sedamdeset godina i jedna od rijetkih u modnoj industriji kojom dominiraju muškarci nije čudno da njezine feminističke vrijednosti igraju ključnu ulogu u novoj kolekciji koju je dizajnirala sa ženama i za žene.

U kampanji za proljeće/ljeto 2017. glavne uloge imaju blizanke Ruth i May Bell, koje su prije tri mjeseca nosile i reviju, a iza fotoaparata stajala je francuska fotografkinja Brigitte Lacombe. Radi se o seriji fotografija na kojima blizanke nose odijela i večernje haljine od tila iz nove kolekcije, a Chiuri se u kampanji odlučila za još naglašeniji minimalizam od svojeg prethodnika Rafa Simonsa. Nova kreativna direktorica kuće Dior otkrila je da joj je cilj stvarati modu koja odgovara današnjim ženama, a njezino "preuzimanje" jedne od najpoznatijih modnih kuća podržale su i brojne poznate dame poput glumice Jennifer Lawrence, koja za premijeru svojeg novog filma "Putnici" pretežito bira njezine komade. Pogledajte prvu kampanju pod vodstvom Marije Grazije Chiuri!

Dior

Dior

Dior

Linker
20. travanj 2024 06:58