KLODIER

Domaći duo oduševio fashionistice: Dizajnerski komadi napokon na jednom mjestu

Butici, modni ateljei i izložbeni prostori domaćih i stranih dizajnera sada se mogu naći na jednom mjestu i to iz udobnosti vlastitog doma - na novoj, modnoj platformi KLODIER.

Zamislite da u potrazi za jedinstvenim, dizajnerskim komadima ili idealnim modnim dodatkom koji nema baš svaka druga osoba koju sretnete na ulici ne morate gubiti sate i sate pretražujući Facebook, Instagram ili promatrajući izloge i hodajući od vrata do vrata butika. Upravo je ideja o tome da na jednom mjestu u digitalnom svijetu okupe dizajnere i butike koji nude jedinstvene komade vodeća misao projekta koji su pokrenuli Dino Branković i Vera Korak. Naime, njima je ponuda u shopping centrima bila monotona i stalno su tragali za nečim što ne nose baš svi te naposljetku odlučili svima koji razmišljaju isto olakšati potragu za posebnim komadima.

KLODIER je modna platforma koja podupire fizičke butike i dizajnere u digitalnom, promocijskom, prodajnom i logističkom dijelu, dok posjetiteljima omogućuje otkrivanje, informiranje i kupnju novih proizvoda u bilo kojem vremenu i s bilo koje lokacije, a dostava je besplatna diljem Hrvatske.

Dino Branković (32) i Vera Korak (28) naglašavaju kako je njihova želja bila poduprijeti jedinstveno, nezavisno, kreativno i najbolje što svaki grad nudi te na jednom mjestu okupiti nezavisne butike i dizajnere. Oni su spojem znanja i iskustva koje imaju, osmislili projekt u koji će se na prvu zaljubiti svi ljubitelji mode - osobito oni koji neumorno tragaju za jedinstvenim komadima. Magistar ekonomije Dino i Vera, koja je specijalizirala digitalni marketing i grafički dizajn, oduvijek su težili poduzetništvu - ona dolazi iz poduzetničke obitelji Korak čija je vinarija višestruko nagrađivana - i nisu se pronalazili u obavljanju poslova za druge. Odlučili su sav svoj trud i rad usmjeriti u nešto svoje, a dodatan poticaj bilo je Verino usavršavanje na jednoj od edukacija gdje je morala osmisliti projekt. I iz toga je krenula ideja o današnjoj platformi KLODIER.

Zašto baš moda? Vera je nesuđena dizajnerica koja je još u djetinjstvu uzimala odjeću od braće i pokušavala je dekonstruirati u nešto što će njoj pristajati. Zbog njezinih dizajnerskih izleta, mama i baka su stalno skupljale izrezane komade odjeće ispod kreveta u njezinoj sobi.

- Moda je za mene umjetnost koju nosim. Odjeća nas predstavlja i pokazuje tko smo, pokazatelj je osobnosti – kazala nam je Vera i dodala kako se modna platforma zbog toga "desila prirodno". Ipak, to ne znači da se u jednogodišnjem radu na svojem projektu nisu susreli s poteškoćama.

- S obzirom na to da smo novi na modnom tržištu, rekla bih da nam je nedostajalo kontakata koji bi nam olakšali komunikaciju i ubrzali cijeli proces, a jedan od većih problema bio je i pronalazak sredstava da se sve realizira. Na tom putu se događa enormno puno stvari, ali to je sastavni dio poduzetništva i najvažnije je da se ne odustane. Na sve to treba gledati kao izazov, a ne kao neki od simptoma živčanog sloma - ispričala nam je suvlasnica platforme i priznala da im se čini, iako je od ideje do realizacije prošlo nešto više od godine dana, kako im je trebalo mnogo duže jer su danonoćno radili.

Promo

Na setu snimanja za platformu

- Trenutačno svi radimo sve. Tek sada razumijemo Paretovo pravilo, strahovito multitaskamo i svjesni smo što je pojedina osoba, ako vjeruje u sebe i svoje kvalitete, u stanju napraviti kada to želi. Na platformi KLODIER već su dostupni renomirani hrvatski brendovi kao što su I-GLE, CHARLIE design store, Klisab, Larie, Donassy i brojni drugi i sve se čini kako je projekt dočekan raširenih ruku - a najvažniji od kriterija je da nude jedinstvene proizvode i brendove. 

- Trenutačno imamo vodeće dizajnere s hrvatske modne scene koji su prepoznatljivi i u inozemstvu, ali i butike koji u svojoj ponudi imaju svjetske brendove. Od prvog dana razmišljamo globalno, ali ne želimo žuriti. Kvalitetu, ponudu i dizajn imamo, a ostalo ćemo polako graditi. Na KLODIERU ne želimo nuditi "brzu" modu u neograničenim količinama, već posebnost i unikatnost i zbog toga moramo ići korak po korak - objašnjava nam Dino i dodaje kako će se nakon izazova na hrvatskom tržištu, posvetiti onima na stranom koji su potpuno drugačiji.

- Na stranom tržištu nas očekuju jezične i kulturalne prepreke, pravne restrikcije na različitim tržištima, izazovi s dostavom na globalnoj razini, veća potražnja i zahtjevi za stalnim novitetima. Naprosto, očekuje se mnogo više - viđenje je dvojca koji je u svojem poslovnom pothvatu imao veliku podršku ljudi oko sebe.

- Okruženi smo pozitivnim ljudima i podrške nije nedostajalo. U početku nismo mnogo otkrivali pa ljudi nisu znali što to točno stvaramo. Smatrali smo da je tako najbolje jer mnogi prije nego nešto ne vide teško mogu zamisliti kako će to na kraju izgledati. Voljeli bismo napomenuti za sve ostale koji kreću u neki pothvat da se ne daju obeshrabriti. Put je dug, bolan i krajnje iscrpljujući, ali na kraju se uvijek pokaže kao dobar. Vi ste ti koji morate vjerovati u ono što radite, a onda će i drugi to pratiti.

Tagovi